sobota, 11. júla 2015

Kouzelná knihovnička #1

Tvorca projektu Knižní nekonečno
Cieľ: Nafotiť svoju knihovníčku a nejneskôr za rok sa k foteniu vrátiť.
Fotky zveréjniť na blogu po dni, týždní, mesiaci alebo roku.

Tento projekt som našla náhodou, ale rozhodla som sa zapojiť, pretože mám už málo miesta ma knihy, a preto mi ocko uvoľnil jednu jeho poličku, aby som si tam mohla dať knihy. Na blog budem dávať články asi po mesiaci, aby ste videli ako sa moja polička pomaly zaplňuje.


Moja prvá polička:
Zľava:
Zlomený meč - Poul Anderson
Piskožrouti - Denny Newman
Láska až za hrob - Petr Heteša
Barry Trotter a zbytečné pokračování - Michael Gerber
Magický kompas - Thomas Brezina
V krajine havranov - Ján Papuga
Arnarove deti - Blanka Gondová
Labyrint: Utek - James Dashner
Vyvolený - Stefan Bachmann
500 zaujímavosti z histórie
V pasci - Michael Northrop
Dračí jazdec - Cornelia Funkeová
Rubyina lžyčka - Anna Lawrance Pietroniová
Príbeh o Zúfalčekovi - Kate DiCamillová
Tom Jones - Henry Fielding
Smaragdový atlas - John Stephens
Dokonalý pár - Ally Condieová

Moja druhá polička:
 Zľava:
Dedička - Amanda Hockingová
Kruh ohne - Michelle Zinková
Strážkyne brány - Michelle Zinková
Proroctvo sestier - Michelle Zinková
Udolie katastrofa - Krystyna Kuhn
Udolie Hra - Krystyna Kuhn
Dračie údolie - Oheň v zime - Salamanda Drake
Dračie údolie - Jazda v búrke - Salamanda Drake
Dračie údolie - Salamanda Drake
Záhada Calderovej hry - Blue Baliett
Záhada starého domu - Blue Baliett
Záhada strateného obrazu - Blue Baliett
 4x Dosť dobrý.. - Karen McCombieová
Milý denníček... - Jim benton
Nočný cirkus - Erin Morgensternová
Na co se rýmuje láska?  - Sabine Bothová
Tajomstvo strašidelného zámku - Robert Arthur
Záhada miznúceho pokladu - Robert Arthur
Záhada strašiaceho ducha - Robert Arthur
Záhada stonajúcej jaskyne - Robert Arthur
Búrlivá noc na farme - Mary Hooperová
Rozprávky starej matere - Mária Jančová
Emyli Windsnapová a príšera z hlbín - Liss Kessler 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára