pondelok, 31. augusta 2015

Mesačná chvastačka (August 2015)

odkaz

Prečítané knihy: 10
Kúpené: 3
Vymenené: 0
Recenzné výtlačky: 1
Darček/Výhry: 0




Autorom tohto meme je Judit.
Cieľom tohto projektu je uveréjniť knihy, ktoré som si kúpila, dostala, prečíla, obdržala...
Prázdniny utiekli ako voda a my sme už nakonci augusta. V stredu sa ide do školy a začína obdobie samého učenia. :( Ale snažím sa nesmútiť aj keď mi to ide veľmi ťažko.

Prečítané knihy
Inheritance - Christopher Paolini 
Údolí: Bouře - Krystyna Kuhn 
Vzdor - Sarah Crossan 
Harry Potter a kameň mudrcov - J. K. Rowlingová 
Kúpené knihy
Všerky tri knihy som si kúpila na megaknihy.sk. Město z popela stálo 8,99€, Údolí: Bouře stálo 2,99€ a Město ze skla stálo tiež 8,99€.
Recenzné výtlačky
Začala som spolupracovať s kníhkupectvom megaknihy a dostala som od nich krásnu knihu Selekce. :)
Spoločná fotka

2 komentáre:

  1. No páni, ty si toho teda prečítala :D Ja zas len tri knihy a tri mi aj pribudli. Inak pekné kúsky a ešte raz gratulácia k spolupráci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tri knihy je tiež veľa. :) A veľmi pekne ďakujem.

      Odstrániť