štvrtok, 13. augusta 2015

Od ktorých vydavateľstviev mám knihy?

Včera som si v mojej knihovníčke inak poukladala knihy. Chcelo tu už zmenu. Rozdelila som si knihy podľa toho od akých su vydaveteľstiev a dala som ich na kopy na koberec. Potom som to už hocijak poukladala naspäť do knihovníčky. :) Všetky knihy som si však sfotila a zapísala, pretože som vám ich chcela ukázať. Dokopy ich je 57 a ja viem, že zase to nie je až tak veľa.



Od vydavateľstva Brána som si nedávno objednala knihu Údolí-Bouře čo je pokračovanie kníh Údolie: Hra a Údolie: katastrofa. Od vydavateľstva Yoli mám tiež iba jednú knihu a tou je Labyrint: Útěk.
Od vydavateľstva Fortuna Libri mám tri knihy: Dědička (tú som dostala na Vianoce od brata), Past a Horečka

Od sesternice som dávno dostala knihu Na co se rýmuje láska? od vydavateľstva Mladá Fronta. Od sestry som dostala knihu Tom Jones od vydavateľstva LEDA.
 
Ďalej tu mám dve knihy od českého vydavateľstva Epocha z edície pevnost. Sú to: Láska až za hrob a Pískožrouti.
Od vydavateľstva Perseus: Zlomený meč.
Od COO BOO: V pasci a Tajný finty oblibených holek.
Od Fragmentu tu mám knihy: Dóóóst dobrá rodinka, Dosť dobrý chaos, Dosť dobrý stresík a Dóóóst dobrej hepáč.
...a Milý denníček a parodiu na Harryho Pottera: Barry Trotter a od Thomasa Brezinu knihu Magický kompas (Ostrá trojka).
Od nakladateství Knižní klub: Stražkyně brány, Kruh ohně, Město z kostí a Město z popela.
Od vydavateľstva Ikar: Príbeh o Zúfalčekovi, Nočný Cirkus, Vyvolený, Dračí jazdec,... 
...a Dokonalý pár, Proroctvo sestier a Smaragdový atlas.
Od Slovartu mám mám jedenásť kníh Záhada stratenáho obrazu, Záhada starého domu, Záhada Calderovej hry,...
...Dračie údolie, Jazda v búrke, Oheň v zime,...
...údolie: hra, údolie: katastrofa,...
...The pointless book, V krajine havranov a Emily Windsnapová a príšera z hlbín.
Od Mladých Liet mám 9 kníh a sú to: sedem kníh ↑↓ od Reberta Arthura (aj tá kniha, čo je pod týmto textom), Búrlivá noc na farme a Rozprávky starej matere.

A knihy čo nijam nepatria sú Môj pamätník k prvému svätému prijímaniu, Kamošky IV, 500 zaujímavosti z histórie, Kráľovná hôr, Povesti o hradoch a zámkoch, Tri gaštanové kone a Motýle.
A na záver fotka všetkých mojich záložiek. :)  Prajem pekný zvyšok štvrtka.  
P.S. Z týchto všetkýck kníh, ktoré som vám tu dnes ukázala som nedočítala knihy
Láska až za hrob
Príbeh o Zúfalčekovi 
V krajine havranov
P.P.S. Nečítala som a chystám sa na to už čoskoro
Údolí-Bouře
Město z popela
Tom Jones  
P.P.P.S. Knihy, ktoré nebudem vôbec čítať
Barry Trotter 

2 komentáre:

  1. Ty kokos že 57 nie je veľa...dievča, veď ja nemám ani polovicu z toho :o :D
    Pekná zbierka.

    OdpovedaťOdstrániť