pondelok, 3. augusta 2015

Školské nákupy alebo míňanie peňazí

zdroj
Určite si každý teraz hovoríte, že je ešte skoro na školské nákupy. Mojej mamke sa však za chvíľu končí dovolenka a bez nej by som si nákupy predstaviť nevedela. Veď kto iný vie poradiť lepšie ako mamička?
Dnes som sa vybrala so sestrou a mamkou do mesta kúpiť niečo do školy. Nakoniec sme nenakupovali len do školy. A výsledná suma vecí, ktoré mi mamka kúpila ma prekvapila.

 Ako by sme prežili školský rok bez batoha? Môj predchádzajúci už vyzeral biedne, a preto mi trebalo nový. A som rada, že ho mám. Suma: 7,50€
 Tramky na telesnú, lebo moja noha každým rokom rastie. :) No a ešte aj papuče s mojou obľúbenou farbou - oranžovou. :) Tramky: 5,50€ Papuče: 5,50€
 Perá, pretože pier nie je nikdy dosť. Suma: 2 x 0,29
 Spodná bielizeň. Spolu: 5,10€
Krasné tielko. Je však trochu priesvytné, no ja to predsa vydržím. Suma: 3,50€
 Nohavice s divným vzorom, ale stáli iba 5,99€, takže prečo ich nebrať?
 Trištvťové nohavice (po našom trištvrťaky) na telesnú výchovu. V kraťasoch by mi bola zima, keby sme išli von a v nohaviciach by som sa asi roztopila aj keď tento rok na telesnej som to s nimi nejako vydržala. Suma: 3,10€
 Všetko pokope. Pekná veľká kôpka z toho je. A všetko spolu stálo len 40,42€! My iba výhodne nakupujeme. A spolu všetky naše veci (mamine aj sestrine) stáli maximálne 100€.

Prajem pekný zvyšok dnešného slniečkového dňa.

Julka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára