utorok, 11. augusta 2015

Unboxing #1

zdroj
Čo to vlastne unboxing je? Unboxing je rozbaľovanie darčekov alebo krabíc, ktoré sme dostali alebo sme si kúpili.
So sestrou som si nedávno objednala knihy z kníhkupectva megaknihy a dnes nám prišli. :)
A tu je rozbaľovanie balíku, ktorý nám prišiel.






 A čo bolo v balíku?
Ja som si objednala knihy Město z popela (Cassandra Clareová) za 8,99€ a Bouře (Krystyna Kuhn) za 2,99€. 
Sestra si objednala druhú časť knihy dechu Vzdor (Sarah Crossan) za 6,99€ a šepotání (A.G. Howardová) za 7,99€. 
P.S. Ospravedľňujem sa ze nekvalitné fotky, ale fotila som to mobilom.

3 komentáre:

  1. Milujem UNBOXING :D Krásne knižky vám prišli, mne sa veľmi páči tá obálka Šepotáni, ale po knihe asi nesiahnem...a krásna záložka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa páči obálka Šepotáni. Ja si to však asi prečítam.
      Tá záložka je tiež pekná.
      Vo všetkom s tebou súhlsím.
      Ďakujem. :)

      Odstrániť