štvrtok 27. augusta 2015

Unboxing #2

Jééj! Znova ďalší unboxing!
So sestrami sme si nedávno objednávali knihy na megaknihy.sk a dnes nám prišli. :D Sfotila som ako som so sestrou otvárala balíček v ktorom bolo až šesť knížiek! :)






 Ku šiestim knihám nám pribalili aj šesť pekných rovnakých záložiek a nálepiek.
 Sestra č.1 si objednala: Dívka, která sahala po hvězdách, Pod nekonečnou oblohou a Najít Sky.
 Sestra č.2 si objednala: Robin Hood. 
Sestra č. 3 si objednala: Archiv.
Ja som si objednala knihu zo série nástroje smrti: Město ze skla. Tá obálka jé úžasná! Už sa teším keď ju začnem čítať. 

Pekný deň. :)
Julka 

2 komentáre:

  1. Megaknihy sa mi začínajú páčiť čím ďalej tým viac :D 6 záložiek, 6 kníh...to je perfektné :D Inak krásne knižky ste si objednali...Dívka, která sahala po hvězdách, tú knihu by som si chcela prečítať, už len kvôli tej obálke, Pod nekonečnou oblohou - úžasná dystopia...a ostatné poznám tak z videnia :)) Páči sa mi, že všetky radi čítate...to je úžasné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na megaknihy majú aj lacné knihy. Pod nekonečnou oblohou stálo len 1,60€. Všetky sme najprv nečítali. Najmladšia najprv nečítala vôbec, ale potom si to rozmyslela. Začala čítať teraz cez prázdniny. Keď však začne školský rok tak podľa mňa prestane čítať a vráti sa k tomu zasa o rok.

      Odstrániť