piatok 11. septembra 2015

Ukradnuté sny - Bettina Belitz

Obsah

Elizabeth sa presťahuje s rodičmi do zapadákova. Musí začínať preto od znova a pritom je nahnevaná na celý svet. Nájsť si nových priateľov a tváriť sa, že je všetko tak ako má byť. Nejde jej to však. Nemôže si nájsť nových kamarátov a životom akoby sa iba potácala. Všetko sa však zmení keď si v telocvični zabudne mobil. Pritom spozná tajomného Colina. Zistí šokojúce tajomstvo o svojom otcovi, ale aj o Colinovi a všetci sú zrazu v nebezpečenstve. Aké následky  bude mať to, že objaví pravdu? Prežije vôbec?


Obálka knihy je jednoduchá, pekná a farebná. Pod prebalom je kniha obyčajná biela. Celá sa skvelo hodí k deju. :)
Dej knihy sa strašne vliekol. Autorka však mala všetko dobre premyslené, ale mala tam veľa opisov a niektoré tam podľa mňa boli aj zbytočné. Vôbec som nevedela, čo mám od tejto knihy očakávať. To ma donútilo prečítať túto knihu rýchlejšie ako som mala v pláne.
Keď má kniha 400 strán a keď sa v nej niečo deje tak ju prečítam za týždeň ALE keď má kniha tiež 400 strán a keď sa mi ju jednoducho nechce čítať lebo ma nebaví a nič sa tam nedeje tak ju čítam mesiac. Vidíte ten obrovský rozdiel? Knihu Ukradnuté sny zaraďujem k prvej možnosti.
Autorkin štýl bol pútavý. Zo začiatku som si to však nemyslela. Vôbec som sa do deja nevedela vcítiť. Nič sa tam nedialo. Keď sa však po štvrtine konečne objavil Colin, nič nebolo tak ako som si zo začiatku myslela. S knihou spravil niečo, vďaka čomu som knihu nemohla prestať čítať. Dokonca sa mi zdalo akoby som bola namiesto Ellie ja. (Aj keď mi niekedy vadilo aké výrazy používala.)
Akcie bolo v knihe málo. Kniha nebola napínavá - až na tie chvíľky s Colinom - ale na konci sa to zmenilo. Akcia viditeľne stúpla, keď sa objavila Tessa.
Koniec bol otvorený a stalo sa to čo som očakávala. Neviem však o čom by však mohol byť ďalší diel, keďže druhá hlavná postava na konci zmizne a pochybujem, že sa aspoň do polovičky dvojky objaví. Takže predpokladám, že druhá časť bude o dosť nudnejšia. Aj keď som zvedavá ako to všetko nakoniec dopadne.
Odporučila by som ju skôr dievčatám ako chlapcom, pretože to je aj tak dievčenský román. Ale keby si ju nejaký chlapec prečítal tak by som určite chcela vedieť jeho názor.


Celkové hodnotenie: 
Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu fragment.
Vy si knihu môžete kupiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára