sobota 31. októbra 2015

Knižný detektív TAG

Tento tag som našla tu. Ale   jeho tvorcom je Knižní útočište. Nebudem zdržovať a hneď sa doňho pustím. 
 
1. Kniha, ktorá má na svojom obale či názve "knihu"
Doma nemám židnu takúto knihu, ale hneď ma napadla zlodejka kníh. Videla som iba film, ale knihu by som si chcela tiež niekedy prečítať.  

2. Klasika
Na klasiku veľmi niesom a jediné klasické knihy, ktoré som čítala sú knihy od Jane Austenovej (Pýcha a predsudok a Opatství Northanger). V svojej knihovníčke mám však jednu klasickú knihu, a tou je kniha Tom Jones, ktorú som ešte nečítala a neviem, či aj niekedy budem.   

3. Obálka so zvieraťom 
Jediné obálky so zvieraťom, ktoré som doma našla sú prvé dve časti Arkádie. A nie. Teraz som si spomenula, že mám aj dračie údolie a dračí jazdec. Aj keď drak je iba fantasy zviera a v skutočnosti neexistuje. Ale zviera to aj tak je. :) 
4. Kniha v cudziom jazyku
Po anglicky nemám žiadnu knihu. Avšak kníh v českom jazyku sa v mojej knihovníčke nájde veľa.  Vybrala som však iba jednú knihu. Selekciu, pretože má najkrajšiu obálku.
5. Kniha s trblietavým obalom
Knihu s trblietavým obalom nemám, ale mám veľa kníh s lesklým obalom. Najlesklejšia a najkrajšia je podľa mňa kniha Vyvolený.  
 6. Obal, na ktorom sú len písmená
The pointless book je asi moja jediná kniha na ktorej nie sú žiadne ilustrácie.   
 
7. Kniha, ktorej je hlavný hrdina muž/chlapec
Jednoznačne Labyrint:Útek. To som nemusela ani dlho rozmýšľať. 
8. Najstaršia kniha v knihovníčke
To bolo tak dávno, že si to už ani napamätám.  
9. Kniha, ktorá nie je Young adlut
Viac ako polovica kníh v mojej knižnici je YA. Zlomený meč je však fantasy, ale myslím, že YA nie je. 

10. Obal knihy, ktorý je namalovaný (nie je na ňom skrátka fotka)
Tak tu som mala široký výber a vybrala som si knihu Dedička. Tá obálka je úžasná. Aj ostatné diely majú rovnako pekné obálky. 
11. Najhrubšia kniha
Tak to je znova Tom Jones. Má okolo 700 strán a to je aj jeden z dôvodov prečo sa mi ju nechce čítať.  
12. Akákoľvek iná vec okrem knihy 
Nepýtajte sa...
13. Kniha, ktorá napatrí do žiadnej série, stojí samostatne.
Tak takýchto kníh je veľa. Vybrala som však jednú knihu: Na co se rýmuje láska? Obalka je škaredá, ale dej a obsah knihy a to všetko čo ma vo vnútri je dobré.
14. Obálka, na ktorej je oko
Tak takúto knihu nemám.
15. Obálka, ktorá sa nepodarila
Tak to bude asi tiež obálka knihy Na co se rýmuje láska? 
16. Fiktívny/skutočný denník
Mám rada knihy, ktoré sú napísané formou denníka.
17. Obálka na ktorej je meč, či iná zbraň
Tak takúto knihu mám iba jednu. Zlomený meč, ktorý tu už raz bol a to pri otázke č. 9. Ale nevadí. Na obálke je luk, ale kniha sa vola Zlomený meč. :D 
18. Najpoškodenejšia kniha
To bude asi kniha Dokonalý pár. Požičiavam knihy kamarátke a ona ich potom nejak no trochu poškodí. :(
19. Kniha s ilustráciami
To je zasa kniha Milý denníček.. z č.16. Tam je tých ilustrácií veľa. 
20. Kniha, ktorej názov sa začína na písmeno "Z"
A tu sa po tretíkrát opakuje kniha Zlomený meč, lebo inú, ktorá sa začína na Z nemám.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára