štvrtok, 1. októbra 2015

Mesačná chvastačka (September 2015)

odkaz
Autorom tohto meme je Judit.
Tento mesiac som prečítala 6,5 kníh a do mojej knihovníčky mi pribudli celkovo štyri knihy. Všetky sú však recenzné výtlačky. 
Prečítané knihy:
Najít Sky - Joss Stirling 
Ella Enchanted - Gail Carson Levine (68 strán)
Rozpolcení - Amanda Hockingová 
Divergencia - Veronica Roth
Recenzné výtlačky
Od kníhkupectva megaknihy mi prišiel tento mesiac jeden recenzný výtlačok. A to kniha Škola dobra a zla (recenzia tu.
Od vydavateľstva fragment, s ktorým som tento mesiac nadviazala spoluprácu mi prišli dokopy tri knihy. Jednou z nich je kniha Ukradnuté sny (recenzia tu.) Včera mi po dvoch týždňoch čakania konečne prišli ďalšie dve knihy od fragmentu: Arkádia - Precitnutie a Arkádia - V plameňoch. Za všetky tieto knihy ďakujem a teším sa keď konečne Arkádiu začnem čítať. :)

2 komentáre:

  1. Dosť si toho prečítala :) Ja som výnimočne až štyri knihy, takže som na seba trošku hrdá :)) A aj pekné knižky ti pribudli...mne pribudlo 7, takže tento mesiac je to všetko u mňa rekord, čo sa týka prečítaných kníh aj získaných :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oproti prázdninám som toho prečítala oveľa menej. Už nemám toľko času na čítanie, keďže začala škola. Štyri knihy je dosť. :) A ďakujem. Už teraz sa teším na tvoje mesačné zhrnutie.

      Odstrániť