pondelok, 19. októbra 2015

Arkádia - V plameňoch - Kai Meyer

Príbeh o sicílskom mafiánskom klane Alcantarovcov pokračuje...

Rosa sa behom jednej noci stáva šéfkou klanu Alcantarovcov. Na prosbu svojej sestry Zoe sa vyberie do New Yorku za svojou mamou, aby zistila niečo o tajomnej organizácií TABULA. Všetko sa však zvrtne a ona sa ocitne v rukách newyorského klanu Carnavareovcov. Z drápov mafie však unikne len tak-tak. Musí však vyriešiť nie jednu hádanku, aby sa dostala zo situácie, ktorá na Sicílií začala jej príchodom. Aby to však nebolo málo, všetci hovoria o návrate Hladného muža. Kto je Hladný muž? Zmení jeho návrat chod udalosti na Sicílii? A čo je zač tajomná organizácia TABULA?  







"Vieš, ľudia klamú, keď hovoria, že nič nie je také silné ako láska. To je tá najväčšia a najrozšírenejšia lož. Láska nie je silná, je slabá ako málo čo Ak na ňu nedáme pozor, roztriešti sa ako sklo." 

Prečo sa oplatí túto knihu prečítať?

Autorov štýl je veľmi jedinečný, a preto dokáže čitateľa pohltiť. Vety sú jednoducho napísané a nad knihou sa preto nemusíme dlho zamýšľať.
Postavy tu boli rovnaké ako aj v jednotke, no pribudli aj nejaké nové. Niektoré som si obľúbila iné zas nie.
Naša hlavná hrdinka Rosa bola rovnaká ako aj v jednotke, no trochu s menšími zmenami. Bola oveľa zodpovednejšia (ale drzá rovnako) tak ako sa na hlavu mafiánskeho klanu patrí. Alessandra som milovala už v jednotke a na tom sa nič nezmenilo. Stále však od neho čakám veľký zvrat, ktorý otočí knihu hore nohami, ale zatiaľ som sa ničoho nedočkala. K novým postavám patril napríklad Mattia, ktorého som si za ten krátky čas stihla obľúbiť. Naopak Michelle, no jeho by som najradšej zaškrtila. 
V knihe nechýbal ani veľký zvrat, ktorý zase až takým veľkým nebol. 
Akcia v knihe nechýba aj keď niekedy som mala pocit, že sa tam toho veľa nedeje a dialógy prevládali. Z niektorých nových informácií som bola trochu zmätená, a preto mi pribudlo aj viac otázok, ktoré sa dúfam v tretej časti vyriešia.
Koniec mi však vynahradil všetko, čo knihe chýbalo. Akčnosť viditeľne stúpla a otvorený koniec všetko priklincoval. 


"Bezmocnosť a strach jej stiahli hrdlo. 
'Somár tvrdohlavý,' zašepkala, ale on dobre pochopil, ako to myslela.
'Aj ja teba.'"

Celkové hodnotenie:
 Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu fragment.
Vy si knihu môžete kúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára