štvrtok 26. novembra 2015

Drazdajka 2 - Môj nedeľný výlet

V nedeľu som bola v kine na Drozdajku 2. Dnes by som vám chcela povedať nejaké zážitky a môj názor na film.
Ráno o 8:00 sme mali  v kostole omšu, a preto som musela vstávať skôr. Domov sme prišli o deviatej. Musela som sa veľa učiť do školy: matematiku, dejepis, chémiu, geografiu a slovenský jazyk. Po dvanástej som si dala obed a prichystala som si veci. O 12:45 som išla na stanicu a kúpila som si lístok. Na stanici som stretla suseda, ktorý asi išiel do práce. Vyzvedal kam idem a robil si zo mňa srandu. O 13:02 som nastúpila do vlaku. Kamarátka mala nastúpiť na ďalšej zastávke, a preto mi zavolala a spýtala sa kde sedím. Keď sme potom vystúpili, stretli sme spolužiačku a kamarátku. Tiež išli do kina. Vystúpili z vlaku skôr ako my, a preto sa dostali ku kultúrnemu domu (resp. kinu) skôr ako my. Kino však bolo zamknuté. Všetci spolu sme sa teda vybrali do cukrárne. Dala som si karamelovú kocku, ktorú som nedojedla, pretože mi prišlo zle. Pred druhou sme znova stáli pred kinom. Film sa mal začať o tretej. Kino však otvorili až o 14:36. Keďže sme stáli pred kinom prví, kúpili sme si aj lístky prví. Pätnásť minút sme ešte čakali kým nás pustia do premietacej sály. Sedeli sme v siedmom rade zdola v strede. Na začiatku nám pustili ukážku z nejakého hrozného filmu. A potom sa to všetko začalo. Začiatok nadväzoval na Drozdajku 1, ktorú som si veľmi nepamätala. 
Film bol úžasný! Skvelé zakončenie celej série. Veľakrát   som vedela, že sa niečo stane skôr ako sa to stalo. Veľa ľudí hovorilo, že bol film strašný. Nechápem prečo ho tak rýchlo odsúdili, keď nečítali knihu. Film sa robil podľa knižného námetu. A film sa dosť podobal na knihu. Najprv sme chceli ísť na 3D, ale dobre, že sme si to rozmysleli. Raz som sa tak vystrašila, že som vyhodila ruky do vzduchu. Film skončil o piatej a my sme vyšli von do dažďa. Najprv sme mali ísť späť vlakom o pol siedmej, ale prišli po nás na aute kamarátkini rodičia. Doma, keď  som si svoje pocity z filmu v hlave pretriedila som usúdila, že film určite stál za to.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára