štvrtok 24. decembra 2015

Audiokniha: Eragon - Christopher Paolini

O čom je audiokniha Eragon?
Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství.
Chudý farmářský chlapec Eragon najde v Dračích horách podivný modrý kámen. Zprvu ho chce pouze zpeněžit a zabezpečit jím rodinu na nadcházející krutou zimu, jenže když se z kamene "vyklube" dračí vejce a z něj později dračí mládě - Safira, uvědomí si, že stojí tváří v tvář dobrodružství, které sahá vysoko nad jeho možnosti. Jeho prostý život přes noc zanikne a on se ocitne v novém, nebezpečném světě intrik, kouzel a válek. Pouze se starodávným mečem a moudrým průvodcem musí Eragon se Safirou zdolávat nebezpečné situace a odolávat temným silám v království, kterému vládne král, jehož zlo nezná hranic.
Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou...
Môj názor:
Pred audioknihou som čítala knihu Eragon, ktorá sa mi celkom páčila. Audiokniha bola však oveľa lepšia. Zatiaľ, čo knihu som prečítala za mesiac, na konci audioknihy som bola ani nie za týždeň. To je veľká výhoda počúvania audiokníh. Pri knihe sa musíme sústrediť iba na ňu, ale pri audioknihe to je iné. Pri nej môžeme robiť veľa iných vecí. Na to, že mal autor knihy iba 15 rokov, keď ju písal, preukázal obrovský talent. Audiokniha je nabitá akciou a nechýbajú tu ani zvraty, ktoré môžu zmeniť osud celého ľudstva. Martin Stránsky nás vedie celým príbehom a jeho hlas k audioknihe skvelo pasoval. Bol dobrým rozprávačom celého príbehu. Okrem neho už v audioknihe neboli žiadne iné hlasy ani hudba. Rovnako ako pri audioknihe Hunger games mi to nevadilo. Stránsky skvelo vyslovoval mená a kúzla v starodávnom jazyku. Čo mu však musím vytknúť bolo ako vyslovoval meno Angela. Vyslovoval ho tak ako sa píše a nie ako sa má čítať a to mi trochu vadilo. Inak nemám audioknihe čo vytknúť. Skvelo som si pri nej oddýchla a už sa teším na ďalšie časti.

Celkové hodnotenie:
Za audioknihu veľmi pekne ďakujem audioteke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára