štvrtok, 17. decembra 2015

Keď mám smolu a zároveň aj veľké šťastie

Takže, tento článok bude asi trochu obsiahlý a ja väčšinou také nepíšem. No veď uvidím.
Najprv začnem s mojou veľkou smolou. Milujem dejepis a milujem našu histróriu. V našej škole sa konalo školské kolo dejepisnej olympiády. Prvý dvaja výťazy mali postúpiť na okresné kolo dej olympiády. Učila som sa a učila, ale aj tak mi to bola nanič, pretože som bola tretia. Nemôžem byť vždy v živote iba prvá. Pre mňa to bola smutná správa, ale pre môjho ocka ešte smutnejšia. Nepovedal mi to otvorene, ale viem, že som ho sklamala, a to ma mrzí. No potom prišlo niečo čo ma veľmi rozveselilo. Sestra vletela do izby s tým, že som vyhrala v súťaži. Mony z blogu Pieseň fantázie robila súťaž a ja som sa zapojila. Nakoniec som bola medzi štyrmi výhercami. Ceny sú krásne a ja ti Mony ešte raz veľmi pekne ďakujem.
zdroj
O niekoľko dní na tom, som sa dozvedela, že som vyhrala v ďalšej súťaži. Tentokrát to bola súťaž u Andy. A ja jej za výhru a aj za pekný odkaz veľmi pekne ďakujem. A by to nebolo málo, vyhrala som aj v tretej súťaží do ktorej som sa zapojila. No tak celkom som nevyhrala, ale bola som jedna z mála zúčastnených, a preto mi autorka blogu poslala za odmenu pár záložiek Blog Dreamer scribbler.
15 som mala narodeniny a dostala som veľa úžasných darčekov. Od úžasných sestier som dostala úžasnú kľúčenku s drozdajkou. Od babky som dostala dezert a nejaké peniaze, za ktoré som si kúpila knihu Pád (Lauren Kateová), od tety som dostala pepermintové čokoládky, štipčeky stromčeky, náramky na ruku, náušnice a ružencový náramok, ktorý je úžasný a myslím, že ho z ruky už nikdy nedám dole. Od ocka som dostala akvárium, od kamarátky rybku závojnatku (už má aj meno  Milka) a od mamky čokoládu a úžasné červené tričko. Nemusím ani hovoriť, že čokoláda už neexistuje. :D




V škole máme celý deň v utorok posedenie pod jedličkou. Všetky triedy musia povinne niečo zahrať, zaspievať alebo spraviť nejakú inú umeleckú vložku. My hráme modernejšiu smiešnu popoluška (ja tam nevystupujem), ktorú si môžete pozrieť tu. Určite sa pri nej rovnako ako ja veľa nasmejete. Okrem programu si môžeme navzájom dať aj darčeky. Toto som kúpila pre svoje kamarátky:
Tak toto je asi všetko. Toľko som vám toho chcela povedať, takže dúfam, že som na nič nezabudla.

Prajem vám pekný deň a Veselé Vianoce!

P.S. Ospravedlňujem sa za prípadné pravopisné chyby a nekvalitné fotky.

2 komentáre:

  1. Je mi ľúto, že to s tou dejepisnou olympiádou nevyšlo :/, ale tretie miesto je krásne a na budúci rok sa tam dostaneš a každému vytrieš zrak ;)) A som nesmierne rada, že sa ti výhra páči a spravila ti radosť v ten deň...a gratulujem aj k ostatným krásnym výhram ^.^ A všetko najlepšie k narodkám, aj keď trocha neskôr, a dostala si krásne darčeky od skvelých ľudí a aj rozkošnú Milku ♥ ^.^ ♥ A darčeky sa budú kamaráttkam určite páčiť...krásne a veselé Vianoce aj tebe ;))
    P.S.: Výhra je už na ceste, takže na budúci týždeň ti príde predvianočný darček :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne to je ľúto. Už trochu menej ako predtým, ale aj tak.. :( No keď si pár bodov od druhého miesta, tak ťa to musí hnevať, ale ďakujem. :) Veď tie veci, čo si vyrobila sú úžasné a hocikto, kto by vyhral, by sa na 100% potešil. Tento mesiac som mala veľké šťastie na výhry. :D To sa mi stalo asi prvýkrát, väčšinou mám smolu aj keď sa do nejakej súťaže zapojíme iba tri. Ďakujem za pekné prianie. Ja by som bola šťastná aj keby som na narodeniny dostala iba objatie. No, dúfam, že sa im darčeky budú páčiť, keď nie reklamácie nepríjmam. :D
      Ďakujem, ďakujem a ďakujem za všetko. Tvoje milé slová ma veľmi potešili. :) ♥

      Odstrániť