piatok 25. decembra 2015

Knižný advent | Čo mi Ježiško priniesol pod vianočný stromček

Mohli ste si všimnúť, že včera bol Štedrý deň. Dúfam, že ste si ho rovnako ako ja skvelo užili. Dostala som veľa úžasných darčekov od úžasných ľudí a veľmi im za to ďakujem.
Od sestier a brata som dostala šesť darčekov. Ovocné lentilky, môjho obľubeného čokoládového Brumíka, čelenku na hlavu, večný kalendár, ktorý som si strašne priala a teraz mi vydrží dokonca aj večne :D, skvelé tričko na ktorom je zlatý medvedík s mašličkou a biele mašličkové náušnice.
Od mamky a ocka som dostala čierne náušnice, ktoré som aj chcela, teplučké modro-bielo bodkovené papuče, dlhú hrubú mikinu, hodinky s čierným remienkom (aspoň sa budú hodiť ku všetkému, ale hlavne ako povedal môj brat k okuliarom), knihu Vajce a ja, o ktorej som ešte nepočula ale vyzerá veľmi zaujímavo, takže sa teším kedy ju začnem čátať.



Od Andy som dostala pekné biele náušnice a zošit s farebným obalom, ktorý je vnútri bez liňajok, čiže čístý.
A nakoniec som od ocka dostala digitálny fotoaparát, ktorý som vám nesfotila, pretože som práve s ním fotila. Vidno, že?

Ďakujem všetkým, ktorý si na mňa spomenuli. Cením si to.
A čo pekné ste dostali na Vianoce vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára