nedeľa, 6. decembra 2015

Knižný advent | Môj knižný wishlist

Tak toto je môj prvý článok (ak nerátam ten úvod) k projektu, ktorý vymyslel Adrián. Keď sa chcete o ňom dozvedieť viac kliknite tu alebo tu. Ukážem vám pár kníh z môjho wishlistu, ktoré asi najviac chcem. 
Na stránke vydavateľstva Fragment som si pozerala knihy a narazila som na Talon. Po prečítaní anotácie som zistila, že to je fantasy o drakoch.  A taká kniha na môjom wishliste nemôže chýbať a tak som ju tam dopísala. Recenziu na knihu Zrodenie legendy som si prečítala na blogu ostrov stratených príbehov. Aly píše úžasné recenzie a celkom ma na knihu nalákala. A Všetky skvelé miesta je novinka, ktorá ma zaujala svojou anotáciou.
Doma mám prvú časť Selekciu. Veľmi, veľmi a veľmi chcem jej pokračovanie Elita. Podľa tých názvov však už viem ako sa to skončí, čo ma trochu mrzí. Kiera mohla trochu zapojiť predstavivosť a vymyslieť názov, ktorý by  toho neprezradil až príliš veľa. Ale nevadí. Rudá královna je tiež novinka, ktorá ma celkom dobre ohlasy. A Džinsový denník je kniha od slovenskej autorky napísaná formou denníka a také ja mám rada.
Čítala som celú sériu Nástroje smrteľníkov a doma mám prve tri diely po česky. Tak prečo nemať aj ďalšiu sériu o tieňolovcoch a dokonca od tej istej autorky? Machanický anjel má dokonca aj úžasnú obálku a je z čias viktorianského londýna. Dokonalý sen je pokračovanie knihy Dokonalý pár, ktorá sa mi strašne páčila, a preto chcem aj dvojku. Pád ma zaujal svojou obálkou a je dokonca o poloanjeloch (nefiloch). Takže možno niečo podobné ako Nástroje smrteľníkov.

Tak toto bol iba zlomok kníh, ktoré chcem. Aké knihy si prajete na Vianoce vy? Alebo, čo iné by vám pod stromček urobilo radosť?

4 komentáre:

  1. Rudú královnú a Džinsový denník si určite prečítaj, tie sú dokonalé. Výborné sú aj Elita a Pád. Všetky skvelé miesta a Zrodenie legendy ma obe dosť sklamali, lebo nápad super, ale Miesta boli veľmi nudné a autorka nemá vyvinutý vlastný štýl, ale totálne prebrala Greenov a pri Zrodení legendy som sa cítila na to už stará. Neviem, koľko máš ty, ale mne by sa to páčilo tak v trinástich, veľmi detské to bolo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za rady. Budem si to pamätať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čo sa týka tých Miest, o knihe som už viackrát počula a hádam sa k nej čoskoro aj dostanem, aby som si spravila vlastný názor - počula som však samé pozitívne veci a pripadá mi to ako celkom oddychové čítanie, tak uvidíme :D Aj Mechanický anjel by ma od Ježiška určite potešil, tie ostatné sa práve na mojom to-read liste nenachádzajú :) -A.

    alexmitchie.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zase na Miesta až také pozitívne názory nepočula, ale aj tak ma to neodradilo. Aj mne to pripadá ako oddychové čítanie. Vraj sa Miesta podobajú na knihy Johna Greena, tak som zvedavá.

      Odstrániť