piatok 1. januára 2016

Mesačná chvastačka (December 2015)

Autorom tohto meme je Judit.

Dúfam, že ste si rok 2015 dobre užili a ja vám prajem do tohto roka len to najlepšie. :)

Tak a teraz prejdime k téme. Keďže sa skončil mesiac December, priniesla som vám mesačnú chvastačku. Do knihovníčky mi nepribudlo toľko kníh, koľko som chcela, ale aj za tie knihy, ktoré mám som veľmi rada. 

Prvá kniha, s ktorou sa vám chcem pochvastať je kniha: Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad (Jennifer E. Smithová). Túto knihu som vyhrala v súťaži na blogu Forever a dreamer, ktorú usporadúvala  Andy. Moju recenziu na túto knihu si môžete prečítať TU.
Ďalším mojím knižným prírastkom je knihy Škola dobra a zla: Život bez princov (Soman Chainani). Po prečítaní jednotky som nutne potrebovala ďalšiu časť. A túto knihu mám vďaka... škole. V škole nám totiž dávali také letáčiky a my sme si mohli vybrať akú knihu chceme (samozrejme sme si ju museli aj zaplatiť). Takže po dlhom presvedčovaní mamy mám túto knihu skoro po mesiaci konečne doma. Už som ju aj dočítala, takže čoskoro môžete očakávať recenziu.
Za peniaze, ktoré som dostala na narodeniny od babky som si kúpila knihu: Pád (Lauren Kateová). Takže to beriem skôr ako darček než ako knihu, ktorú som si kúpila. Keď si chcete prečítať moju recenziu stačí kliknúť TU.
A nakoniec posledná kniha, ktorú som dostala na Vianoce: Vajce a ja (Betty MacDonaldová). Pekná obálka s vtipným názvom. :D Je napísaná podľa skutočnej udalosti a autorka v knihe rozpráva o sebe a o tom ako sa s manželom Bobom presťahovala na slepačiu farmu. Túto knihu som dočítala akurát dnes a bola celkom dobrá. Bolo tam veľa humorných situácií, ale inak sa v nej dokopy nič nedialo, takže recenziu na ňu sa písať asi nechystám. Nemám totiž rada písanie zlých recenzií. Okrem toho, že také neviem písať, tak tu knihu nechcem veľmi "ohovárať". Znie to trochu čudne ja viem, ale ja som celá čudná. :D
 A ešte dve fotky, na ktorých sú všetky moje zlatíčka za tento mesiac sfotené spolu:


Za december som prečítala 6 kníh. Niekomu sa to môže zdáť veľa a niekomu málo. Pre mňa je to tak akurát. Zoznam kníh, ktoré som prečítala:
Panika - Lauren Oliverová recenzia TU
Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad - Jennifer E. Smithová recenzia TU
Madame Tussaud - Michelle Moran
Pád - Lauren Kateová recenzia TU
Škola dobra a zla: Život bez princov - Soman Chainani
Vajce a ja - Betty MacDonaldová
Tak toto je pre dnešok asi všetko. (Uvedomujete si aj vy, že to je môj prvý článok v roku 2016 :D) (Och, ale zachvíľu bude škola. :( ) 

Prajem vám šťastný nový rok  2016. 

Aké knihy vám tento mesiac pribudli? A koľko ste ich prečítali?

2 komentáre:

  1. Krásne knihy. :) A super fotky. :) Povedala by som, že ešte lepšie ako niektoré urobené s mojou kanónkou. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. :) No, ja mám Nikon, ale aj tak tvoj fotí oveľa lepšie. :D

      Odstrániť