nedeľa 17. januára 2016

Shadowhunters

Väčšina z vás asi postrehla, že sa na internete objavil nový seriál: Shadowhunters. Ak nepoznáte film, tak vám sú možno viac známe knihy, ktoré napísala Cassandra Clareová. Ak ste ich ešte nečítali, hneď to musíte napraviť.
Seriál si môžete pozrieť TU. Film si môžete pozrieť TU.


Keď som pozerala seriál, nemohla som sa vyhnúť tomu aby som ho neporovnávala s filmom alebo knihou. Kniha je asi najlepšia. Film je však tiež dobrý, pretože sa vo viacerých situáciach držal knižnej predlohy. To sa o seriály však povedať nedá. Úplne zmenili niektoré situácie alebo ich tam vôbec nedali. Skoro polovicu prvej knihy Mesto kostí vopchali do prvej časti seriálu. Keď už nebudú mať žiadne nápady tak neviem o čom potom budú seriál natáčať. Všetko zase pomotajú ako to robia s väčšinou seriálov. Obsadenie hercov v seriály mi tiež veľmi nesedí. Clary v seriály môže byť, ale viac mi tam sedí herečka, ktorá hrala aj vo filme: Lily Colins. Najviac z obsadenia hercov sa mi páčia herci, ktorí stvárnili Simona a Aleca. (Aj keď Alec je ku Clary zlý.) Jacea (Dominic Sherwood) môžete poznať aj z filmu Upírska akadémia. Ako Jace by mohol byť skvelý, keby ho lepšie učesali. Vôbec sa mi nepáči, čo mu spravili s vlasmi.  Luke a Valentine sú úplne hrozný a vôbec sa mi tam nehodia. Mohli nájsť iných hercov, ktorí by ich lepšie stvárnili. Izzy je pekná a strelená. Je super. 
Teraz som asi seriál poriadne skritizovala. :D Nehovorím, že je úplne hrozný, je dobrý, no je na ňom dosť chýb. Som však zaňho rada. Strašne som sa tešila kedy sa seriál začne a on sa začal. :D Aj keď nieje veľmi dobrý, budem ho pozerať ďalej.  


Jace, Clary, Simon, Valentine, Izzy, Alec, Jocelyn, Luke

8 komentárov:

  1. Ja fakt nechápem, prečo na to každý toľko nadáva. :D :D :D V porovnaní s inými seriálmi to nebola až taká hrôza a s knihou sa to porovnávať nedá, pretože je jasné, že to nemôže byť presne podľa toho, čo vymyslela geniálna CC (to by zase každý frflal, že je to ako cez kopirák). Ja si myslím, že sa to ešte zlepší. Podľa mňa si každý až príliš zvykol na filmových hercov a teraz sa s tým všetci ťažko vyrovnávajú, že úplne zmenili obsadenie, upravili si podľa seba príbeh a trochu aj charaktery postáv.
    Ale ja to beriem z tej lepšej stránky. Nie všetci vnímame jeden a ten istý príbeh rovnako. Toto je iba pohľad na to, ako príbeh vnímajú tvorcovia. Chápem, že tam chceli pridať aj niečo nové a vlastné, lebo keby to bolo úplne presne podľa knihy, toho, kto to čítal, by už nič neprekvapilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som nečítala žiadny názor na Shadowhunters, v ktorom by niekto na seriál nadával. Ja som veľa seriálov nevidela, ale tie, čo som videla sa mi páčili.
      Máš celkom pravdu, Majka. Možno sa to zlepší. A ak áno, budem len rada. :D Väčšina hercov je super. Len Jace...
      Pravdu máš v tom, že každému sa to môže páčiť inak. A mne sa to zase až tak veľmi nepáčilo. Nebolo to vyslovene zlé, len tomu niečo podľa mňa chýbalo.

      Odstrániť
    2. To fakt? :D Ja som zatiaľ čítala iba tak :D a už niekoľko :D :D
      Tak akože ani ja z toho vyslovene že neskáčem po plafón, ale určite to budem pozerať, lebo predsa len sa môže stať, že sa z toho vykľuje fakt dobrá vecička na pozeranie. :D Už som spravila tú chybu, že som zavrhla pred pár rokmi na základe pozretia troch epizód jeden seriál a keď som si ho o tri roky zapla zase, zistila som, že je to môj najobľúbenejší seriál, lebo ďalšie série boli také vymakané a charaktery také perfektné, že som až ľutovala, že som na to najprv nadávala :D

      Odstrániť
    3. Ja to budem ďalej tiež pozerať, nechcem to vzdať, pretože ako hovoríš, možno to nakoniec bude oveľa lepšie. Asi myslíš Teen Wolf. Ten seriál som ešte nevidela, ale chcela by som si ho niekedy pozrieť. :)

      Odstrániť
    4. Hej, určite myslím Teen Wolf :D :D :D Tam sú prvé časti dosť také, že na to kukáš ako vyoraná myš, ale potom tam ďalej je to pecka. A tretia séria je úplná dokonalosť. :D

      Odstrániť
    5. Dnes som začala pozerať Teen wolf. Páči sa mi to. A nepozerám na to ako vyoraná myš. :D

      Odstrániť
  2. Ahoj :)
    Mne, osobne, sa seriál celkom zapáčil, aj keď som vážne zvedavá, kam sa takýmto "rýchlikovým" tempom chcú akože dostať - zobrali to nejako zhurta :D Toto spracovanie je vážne iné ako knihy, ale beriem to ako príjemný doplnok kníh - tak ako som brala aj film :) Mimochodom...ja som sa úplne zamilovala (tak ako aj v knihách) do Aleca... :D Jeho obsadenie zvládli vážne na jednotku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. :D
      Myslím, že som mala na seriál veľké očakávanie, a preto sa mi nepáčil tak ako som si myslela, že bude. Aj ja mám strašne rada Aleca. :) Máš pravdu, herca vybrali super. :D

      Odstrániť