nedeľa, 21. februára 2016

Menšie neknižné zhrnutie posledných týždňov

Písanie tohto článku som odkladala už dlho, pretože so, bola veľmi lenivá. A to sme mali jarné prázdniny. No, čo už... Tak ho píšem teraz, a myslím, že bude poriadne dlhý. Ale bude tu hlavne veľa fotiek.

Začiatkom januára mi prišla výhra zo súťaže na blogu Mony. Tak už po neviem koľkýkrát ti Mony ďakujem. A sladké mám rada, takže tie cukríky boli super. Ďakujem. ♥ :)
Lenka som po umytí vlasov zaplietla šesť copíkov. A z nich vyšiel tento jeden hrubý veľký (ktorý som hneď musela rozpliesť, pretože mať pod chrbtom hrubý cop... tak to sa asi veľmi dobre nespí).
Tento cukrík z dezertu som fotila najmenej desaťkrát kým nebol rozmazaný. Už dávnejšie som prišla na to, že neviem fotiť, a že sa mi pri fotení trasie ruka, takže tie fotky potom nevyzerajú veľmi dobre.
Interiér nášho malého kostola, kde som bola v nedeľu poobede s Lenkou, aby si mohla zahrať na orgáne.
Lenka ako hrá na orgáne. Veľmi jej to ide. Nechápem, ako dokáže hrať na normálnom klavíri a neže ešte na tomto čude s dvomi klávesnicami (neviem ako to povedať spisovnejšie, takže prepáčte).  
Babka mala 70. narodeniny a tak sme v sobotu oslavovali. Týždeň mi trávilo. 
O týždeň nato mal môj ujo 50. narodeniny a druhý ujo 33. narodeniny. Zase sme oslavovali a zase mi týždeň trávilo. 
Skoro ročné bábätko môjho bratranca Olívia (to je asi jediné bábätko, ktoré keď mám na rukách, tak sa nerozplače). 
A torta s čokoládou (ktorá chutila ako z automatu, ale takú ja mám rada) na oslave.
A z aliexpressu mi prišli šaty na svadbu a okruhlý prívesok s motýlikom (mojim obľúbeným zvieratkom) na retiazke. 
Keď som pozerala Teen Wolf, tak prišla do izby sestra. Dala som pauzu na tomto momente. Sestra povedala, že Stiles vyzerá ako Julia Roberts (keď si domyslíme dlhé vlasy, tak má asi pravdu). 

Na dnes je to všetko a ja vám prajem pekný zvyšok dňa. A pevné nervy do školy. :)

8 komentárov:

  1. Krásne fotky. :) Ani moja hlava tam nevyzerá zle. :D A to s Juliou Roberts ma dostalo. :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Vyzeráš pekne nielen zozadu, ale aj spredu. Ale vážne sa na ňu trochu podobá. Možno sú nejaký vzdialený príbuzný.

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný článok :)) Som sa čo to nové dozvedela :D Vedela som, že Lenka hrá na klavíri, no aj na organe...klobúk dole, talentované to dievča...ale vy ste všetky veľmi talentované ;)) Inak aj nás čaká oslava 70-ky môjho dedka a 50-ky tiež uja :D Ale veľmi sa neteším, pretože oslavy moc nemusím :/ A tie šaty vyzerajú veľmi pekne a aj náhrdelník a čo sa týka Stilesa, súhlasím, úplná Julia Roberts :D A naozaj nemáš začo, som nesmierne rada, že sa ti výhra páčila a cukríky chutili :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Pravda, pravda, len keby nám častejšie hrala.. že Leni? Mohla by si nám zahrať tú pesničku, ktorej noty nevieš nájsť, a ktorú ja chcem už tak dlho počuť..
      Mony, ja talentovaná nie som. Lenka chodila na flautu, klavír a teraz ešte aj na orgán, Katka chodila na tanečný a moja mladšia sestra chodí už piaty rok (aspoň myslím, že piaty) tiež na klavír. A ešte aj brat chodil na výtvarnú. Len ja som nikde nechodila. :´( Chcela som chodiť na literárno dramatický, ale no nejako sa mi to nesplnilo. Ale teraz som rada, že nechodím popri škole na umeleckú školu, lebo neviem, či by som to zvládala. Ja som totiž strašne lenivá, a nechcelo by sa mi chodiť vlakom do mesta a večer, keď prídem domov sa ešte aj učiť. Takže.. som trochu smutná, že som zatiaľ nenašla nič v čom by som bola dobrá, ale na druhú stranu mám viac voľného času. :D
      Ani ja oslavy veľmi nemusím, ale pre to jedlo stoja zato. :D Ale je to aj možnosť, aby sme sa stretli celá rodina pokope a trochu poklebetili. :)
      Ale mám začo. Cukríky možno po piatich minútach, čo balík prišiel už neexistovali (aspoň myslím).

      Odstrániť
    2. Ále prosím ťa, že nemáš talent...pche! :D Veď máš krásny blog, píšeš recenzie, tiež vyrábaš vecičky a si dobrá v dejepise...veď to je úžasné ♥ Ja som v tvojom veku nerobila nič, ani knihy som nečítala a už vôbec nič nepísala. Mňa to chytilo až teraz, a to mám 22...takže tak :)) A určite sa nájde ešte niečo, v čom budeš vynikať...chce to čas...aj ja som ho potrebovala, a to veľa :)) Ale nikdy nehovor, že máš nemáš talent, to totižto nie je pravda ;))
      Inak u nás sú tie rodinné vzťahy všelijaké, tak preto oslavy veľmi nemusím...ale jedlo, no to hej, aspoň jedno pozitívum :D

      Odstrániť
    3. Nemám krásny blog, recenzie sú otrasné, veci, ktoré vyrobím sa do 24 hodín pokazia, a v dejepise dobrá až tak nie som, keďže som sa nedostala ani na okresné kolo. Ale znie to pekne, ako si to napísala. Ďakujem. ♥ :) Radšej neskoro ako nikdy. Niekedy talent možno mám a niekedy zase nie. Prichádza si a odchádza kedy chce.
      Mrzí ma, že nemáte dobré rodinné vzťahy. Ale tebou to určite nie je, pretože ty si veľmi milá a zlatá.

      Odstrániť
    4. O.o...ou, toľko negativizmu v jednom komentári...nehnevaj ma Julka! :D Si šikovné dievča...to mi ver;)) Inak ma niečo napadlo, čo sa týka vzhľadu blogu...poslala som ti e-mail...len dúfam, že ťa nenahnevám :D

      Odstrániť
    5. Nehnevám sa. :) ♥ E-mail som videla a už odpisujem. :)

      Odstrániť