sobota 6. februára 2016

Teen wolf

Pred dvoma týždňami som sa pustila do pozerania seriálu Teen Wolf (Vlčie mláďa). Momentálne som na štvrtej sérií. Neviem ako som sa dostala tak rýchlo na štvrtú sériu, ale ja som proste nemohla odtrhnúť oči od mobilu alebo počítača (podľa toho, kde som teen wolf pozerala). Majka hovorila, že na tie prvé časti sa budem pozerať ako vyoraná myš. Ja som však tento seriál nepozerala len preto, že som sa nudila. Hneď na prvej časti ma začal baviť. Tento seriál sa začal postupne stavať mojou srdcovkou.

Ak ste seriál Teen wolf ešte nevideli, tak vám veľmi neradím tento članok čítať, pretože môže obsahovať prípadne SPOILERY!
Postavy
Stiles 
Hlavnou postavou je Scott, ktorého hneď v prvej časti uhryzne vlkolak. Postupne sledujeme ako sa s tým zmieruje a prijíma skutočnosť, že aj z neho sa stane vlkolak. Scott sa snaží všetkým pomáhať a chrániť ich. Veľmi mu záleží na svojich najbližších. Stiles bol super. S ním je v seriály o srandu postarané. Vždy povedal nejakú smiešnu hlúposť, nad ktorou som sa usmievala aj o hodinu neskôr. Časti, v ktorých vystupoval neboli nikdy nudné. Neviem prečo, ale úplne na začiatku som si myslela, že sú Stiles a Scott bratia. Potom som však zistila, že nie sú. 
V tých celkom prvých častiach sú to iba normálny stredoškoláci. Postupne počas celého seriálu však môžeme sledovať ako sa z detí stávajú rozumní dospely (niekedy).
Ďalšie dôležité postavy: Allison, Lydia, Derek, Jackson, Isaac, Argentovci, Kira, Malia
Nadprirodzené bytosti: nogitsune, kitsune, kanima, vlkolak (alfa, beta, omega), smečka alf, darach, emisár, kojot,...
Na seriály sa mi páči, že Stiles, Scott a spol. riešili veľa vrážd, zločinov, záhad a tajomstiev. Teen wolf je tak trochu ako detektívka. Normálne som sa pri niektorých častiach bála, ale ja už taká som. Stiles je aj synom šerifa, takže ani on sa nenudí.

Zľava: Isaac, Allison, Derek, Scott, Kira, Stiles, Lydia
1. séria
Začiatok mal také pomalšie tempo. V 1. sérií sa ešte len začíname zoznamovať s nadprirodzeným svetom. Objavujú sa milostné pletky, rady ako prežiť strednú školy ako vlkolak, ako prežiť veľa iných vecí,... Postavy vyzerajú mlado, aj keď si to neuvedomujete. Prídete na to, až keď ste na inej sérií a potom si pozrite napr. fotky z 1. série, a potom vám dôjde aký je rozdiel v tom akí sú v 1. sérií a v tom ako vyzerajú v sérií akú pozeráte teraz.
2. séria
Pribúdajú stále nové a nové postavy. A druhá séria je o niečo napínavejšia ako bola prvá.
3. séria
Fúú, tak ta bola pre mňa veľmi strašidelná. Nevedela som očakávať, čo urobí Stiles. A ten smutný koniec. Až tu som si všimla, že sa postavy zmenili (Stiles a Scott mali nový účes) a stali sa oveľa dospelejšími než boli predtým. Pribudlo tu aj veľa nových postav, hneď na začiatku. Je tu veľa úmrtí (na konci).
4. séria
Zatiaľ som si z nej pozrela len pár častí, ale veľmi sa mi páčili. Už v tretej sérií som chcela, aby tu bolo viac Malií, takže som rada, že jej je v tejto sérií celkom dosť. Stiles+Malia=♥
5. séria
Na tú sa ešte len chystám, takže vám o nej neviem nič povedať. Keď ju však budem mať za sebou, tak tento článok aktualizujem. :)
Klády (čo by sa vám na seriály mohlo páčiť):
+ super postavy
+ Stilesove hlášky
+ nadprirodzený svet
+ vlkolaci
+ seriál ako z detektívky
+ napínavosť, akčnosť

Zápory (prečo by ste seriál hneď vypli):
- niekde milostné trojuholníky alebo iba milostné pletky
- pomalší rozbeh seriálu
- krv

Zhrnutie:
Ak by ste o Teen wolf náhodou zakopli, tak si ho rozhodne pozrite. Dúfam.  že sa vám bude páčiť aspoň spolovice tak ako mne.

8 komentárov:

  1. Ja som vedela, že sa k tomu každý raz dostane, lebo je to proste úžasný, perfektný, dokonalý seriál.
    Stiles je najlepšia seriálová postava, aká existuje. :D Dylan je super a mám rada aj Labyrint a Thomasa, ale Stiles je aj tak top a z toho, ako zahral Nogicune, mám stále zimomriavky. :D Omg a teraz, čo bola posledná najnovšia časť, som revala jak blbá na konci :D :D Už nech je stredáááá
    Inak ty ja som totálny Stydia fanúšik a Maliu až tak nemusím, no som zvedavá, ako sa to všetko vyvinie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som videla labyrint a páčil sa mi. Mala som tiež zimomriavky z toho ako zohral Nogitsune, bol strašidelný. Už mám za sebou aj všetky časti, ktoré sú v piatej sérii, chudák Lýdia. Ja som zo začiatku tiež chcela, aby bola Lydia so Stilesom, ale asi od cca štvrtej série chcem, aby bola s Parrishom. Stilesovi nech zostane Malia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je to Stydia 4ever :D :D Parrish je fajn, ale keď už sa to konečne začal medzi nimi trochu hýbať, zase sa tam primotal! :D Okrem toho som fakt zvedavá, kto zomrie. Lebo vraj Malia, Liam alebo Lydia sa nedostanú do šiestej série.
      No ak tam nebude Lydia, tak asi prídem osobne uškrtiť tvorcov :D

      Odstrániť
    2. Pozrela som si fotky herca, ktorý hrá Parrisha, keď bol mladší, a nebol taký pekný ako je teraz. :) Nech nezomrie nikto. Ale keby som si mala vybrať, kto z tých troch zomrie, tak by som si vybrala asi Maliu.
      Keď tam nebude Lydia pôjdem ich uškrtiť s tebou. :D

      Odstrániť
  3. Teen wolf je najlepší. Vlkodlaci, Benshiee, Kitsune, Kojotodlak, Beštia, Pekelný pes a ostatné nadprirodzené bytosti sú skoro všetky super. Najviac sa mi páčila 3. séria kde boli dvojičky Ethan a Aiden milujem ich. Škoda, že Aiden zomrel a Ethan odišiel. Je mi za nimi smutno.

    OdpovedaťOdstrániť