utorok 1. marca 2016

Mesačná chvastačka (Január, Február 2016)


odkaz
Konečne po dlhej dobe dvoch mesiacoch prichádzam spolu s mesačnou chvastačkou! Pribudli mi tri knihy.
Začiatkom mesiaca január mi prišla kniha, ktorú som vyhrala v súťaži Mony spolu so záložkami. Znova ti za ňu veľmi ďakujem. ♥ Ak by sa vám chcelo, tak si moju recenziu môžete prečítať TU.
Vo februári mi od kníhkupectva Megaknihy prišla ďalšia kráska do série... Elita. Recenzia: klik tu. Ta obálka. Myslím, že sa nad ňou nikdy neprestanem rozplývať. A ako krásne vyzerajú spolu Selekcia aj Elita na poličke...
Knihu Nocte som si spolu so sestrami objednala z Megaknihy. Bolo to sklamanie. Ja som od toho čakala veľa a dostala som.. toto. Veď keď chcete poznať môj názor na ňu, môžete si prečítať túto moju minirecenziu.
Tak to je všetko. Za dva mesiace mi pribudli len tri knihy. Trochu bieda ja viem, ale čo už... 

Za mesiace január a február so prečítala dvanásť kníh a napísala päť recenzií: 

1. Trón zo skla - Sarah J. Maasová
2. Volání netvora (aneb. Sedem minút po polnoci) - Patrick Ness
3. Pod hladinou - Dani Pettreyová 
4. Netvor - Alex Flinn 
5. Ochrankyňa - Nata Sabová
6. Crowfieldska kliatba - Pat Walsh 
7. Girl online - Zoe Sugg 
8. Nocte - Courtney Coleová
9. Elita - Kiera Cassová
10. V lavíne - Dani Pettreyová
11. Kacír a bosorka - Philippa Gregory
12. Anna Elliotová - Jane Austenová 

2 komentáre:

  1. tie záložky sa mi zapačili najviac :D

    TeenMumy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záložky boli súčasťou výhry, ktorú som vyhrala na blogu Mony. Určite choď navštíviť jej blog (ak máš teda rada knihy), pretože jej blog je úžasný. :)

      Odstrániť