streda, 23. marca 2016

Prvé blogové narodeniny

zdroj
Tento blog oslávil 2. marca prvé narodeniny! Tento blog mám však viac ako rok. No moje články boli také hrozné, že som ich vymazala. Nechala som si iba články od 2. marca, takže tento dátum beriem ako založenie blogu, aj keď to je celkom pravda. Za rok sa mi tu nazbieralo 12 čitateľov a ja vám všetkým veľmi pekne ďakujem. Vaše komentáre mi vždy spravia radosť. Publikovala som 92 príspevkov a pod všetkými týmito príspevkami je 125 komentárov od vás, ale aj odo mňa. Celkový počet zobrazení blogu je 9077. Za rok blogovania som získala tri spolupráce, ktoré si veľmi vážim. Prvú spoluprácu som nadviazala s internetovým kníhkupectvom megaknihy.sk. Pribudli mi vďaka ním knihy, ktoré sa zaradili medzi moje obľúbené: Selekce, Elita - Kiera Cassová a Škola dobra a zla - Soman Chainani. Druhom spoluprácou je spolupráca s vydavateľstvom fragment, ktoré mi poslalo zatiaľ dokopy 5 kníh. Na štyri z nich môžete nájsť na blogu recenziu, tá piata sa ešte len chystá. Mojou poslednou spoluprácou je spolupráca s audiotekou. Všetky tri audioknihy, ktoré som zatiaľ počúvala sa mi veľmi páčili.
Nepríde mi to ako rok, čo tento blog mám. Zdá sa mi, že ešte len včera som sa rozhodla, že by som chcela mať blog. Založenie blogu vôbec neľutujem. Spoznala som veľa úžasných ľudí. Ďakujem Mony, ktorá so mnou bola od úplného začiatku a vie ma vždy rozveseliť. Vzhľad, ktorý má blog teraz mi spravila Mony. Je úžasný. :D Veľmi sa mi páči. Ďakujem. :)

Ďakujem vám všetkým, pretože vďaka vám bol tento rok úžasný.

4 komentáre:

  1. Gratulujem :) :D
    Ja na blogové narodky furt zabúdam a keď si spomeniem, už je neskoro na zverejnenie článku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ja som tento článok napísala až dvadsať dní po narodeninách, takže... ale radšej neskoro ako nikdy.

      Odstrániť
  2. Tak ešte raz všetko len to dobré k prvým blogovým narodeninám :)) Prajem ti veľa úžasných čitateľov, nápadov a kníh, ktoré ťa dokážu uchvátiť. A hlavne, aby si ešte dlho pri blogovaní ostala a som nesmierne šťastná, že som ťa i ja mohla touto cestou spoznať ^.^ Si skvelé dievča, neprestávaj v tom, čo robíš...len tak ďalej ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Týmto komentárom si ma veľmi potešila. Ďakujem, ďakujem, ďakujem. Neviem, čo iné ti na to mám odpísať. Si zlatá. :)

      Odstrániť