utorok, 8. marca 2016

The courtship book TAG

zdroj
Už dlho tu nebol žiaden TAG a ja som lenivá, aby sa mi chcelo písať iné články tak tu dnes s jedným som. Do TAGu ma nikto nenominoval a ani netuším, kto ho vytvoril a vôbec sa mi to nechce hľadať... Už nebudem ďalej písať neužitočné somariny a prejdem k TAGu.

1. fáza - Príťažlivosť 

Kniha, ktorú si si kúpila kvôli krásnej obálke.
Tak to je jasné ako facka. :D Väčšina blogerov, ktorý tento TAG vypĺňali, sem dali Selekciu. A ani ja nebudem výnimka. Selekcia má úplne úžasnú obálku. Musím ju vždy vyťahovať z poličky a prechádzať po obálke prstami. A nedávno mi k Selekcii pribudla aj Elita. Ááách... Tak krásne vedľa seba spolu vyzerajú na poličke.
zdroj

2. fáza - Prvý dojem

Kniha, ktorá ťa dostala svojou anotáciou.
Ťažká otázka, veľmi ťažká. Páčila sa mi a stále páči napríklad anotácia knihy Nocte, Je taká tajomná a neprezradí o deji knihy veľa. To samotná kniha sa mi nepáčila. Nebol to môj šálok kávy. Mala som na ňu také veľké očakávania, a kniha ma sklamala. Ale autorka ma zaujímavý štýl písania kniha, to sa jej musí nechať.
zdroj

3. fáza - Sladké reči

Kniha, ktorá ťa dostala vďaka štýlu, ktorým je napísaná.
Tak tu bez váhania patrí Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad. Autorka kniha mala super jednoduchý štýl, takže som si pri knihe nemusela namáhať tú svoju dutú hlavičku.
zdroj

4. fáza - Prvé rande

Prvý diel série, ktorý ťa prinútil kúpiť si zvyšok.
Ešte dávno pradávno (zase až tak dávno to nebolo) som si prečítala knihy od kamarátky zo sériu Proroctvo sestier. Sestra mi potom dala na narodeniny prvý diel po slovensky a ja som si v kníhkupectve kúpila dve pokračovania po česky, pretože som chcela mať sériu kompletnú.

5. fáza - Neskoré nočné hovory

Kniha, ktorá ťa prinútila zostať hore celú noc.
Celú noc som pre knihu nikdy neobetovala nehovorím už ani o tom, že by mi rodičia nedovolili byť celú noc hore a ani nikdy neobetujem. Svojho spánku sa teda nevzdám. *smajlík, ktorý ma na hrudi založené ruky a mračí sa*

6. fáza - Vždy v mojej mysli 

Kniha, o ktorej si nemohla prestať premýšľať. 
Tak takýchto kníh je veľa. Musím napísať len jednu? Jedno obdobie som bola posadnutá sériou Nástroje smrteľníkov. Rozmýšľala som o nej keď som jedla, chodila, učila, atď,... Nemohla som o nej vôbec prestať myslieť, až pokiaľ som nedošla na koniec. Potom sa tak nejako vytratila z mojej mysle, ale rada si na Nástroje smrteľníkov hocikedy zaspomínam. Teraz som tejto sérii zase podľahla. Som na druhom diely, ktorý čítam už po druhýkrát.

7. fáza - Fyzické zblíženie

Kniha, ktorá ťa zaujala tým, aká je na omak. 
Hmmm... Tak to teda netuším čo to znamená. Žeby, ktorá kniha ma zaujala tým akú ma obálku? Veď ja si už niečo vymyslím. Škola dobra a zla 1 má napríklad veľmi peknú obálku.
zdroj

8. fáza - Stretnutie s rodičmi

Kniha, ktorú by si odporučila rodine a známym.
No predsa všetky knihy, ktoré prečítam a páčia sa mi! Dračie údolie by som odporučila nejakej mojej jedenásťročnej sesternici (keby som nejakú mala), nejakú fakt super fantasy by som určite dala prečítať staršiemu bratovi, s hocijakým historickým románom by som hneď utekala sa sestrou a donútila ju, aby si ho prečítala (kvôli jej vlastnému dobru).

9. fáza - Premýšľanie nad budúcnosťou

Kniha alebo séria, u ktorej si si istá, že ju budeš čítať ešte veľakrát.
Zase nástroje smrteľníkov. Mám však doma iba prvé tri diely... Zostáva mi kúpiť ešte ďalšie tri. Uvidím ako sa k nim dostanem. Čítala som ich už ako e-knihy. Mam v pláne prečítať si v budúcnosti aj Pekelné stroje, ktoré vraj nejako nadväzujú na Nástroje smrteľníkov. Je vraj dobré prečítať si ich po tretej časti Nástrojoch smrteľníkov, aby som bola v obraze. No mne to vôbec nevadilo. V obraze som bola aj tak. :D

10. fáza - Zdieľaj lásku

Koho do TAGu označuješ? 
Do TAGu nikoho neoznačujem. Viac ako polovica z vás už určite čo-to o tomto TAGu počula. Ak chcete môžete si ho spraviť a do komentára mi hodiť odkaz, aby som si ho mohla prečítať. A ak nechcete robiť, tak vás nikto nenúti.

2 komentáre:

  1. Zaujímavý tag a veľmi pekne si spracovala tento článok ;)Čo sa mňa týka,tak kvôli obálke som si kúpila sériu Draki, pretože, keď som ju po prvýkrát zbadala, tak som sa ihneď zaľúbila :D Je to pekná YA séria a tie obálky mi robia stále radosť...Pre mňa je najlepšie napísaná kniha asi od Riversovej a to Vykúpená láska. Zbožňujem túto knihu a síce je veľa iných, naozaj dobre napísaných kníh, Riversová stále vedie ;)) A kniha (vlastne skôr knihy), ktorá ma donútila, aby som kvôli nej obetovala spánok bola trilógia Hry o život od Collinsovej...milujem túto sériu a vtedy sa začala moja mánia, čo sa týka kníh :D Keď som sa už tak rozpísala, tak sa vyjadrím ešte k tým posledným...určite by som každému odporučila knihu Vykúpená láska už od spomínanej Riversovej...to je taká moja srdcovka, na ktorú nedám dopustiť a najradšej by som ju každému darovala :D Síce nie každý má rád kresťanské romány, tento bol výnimočný a zapáčil by sa, podľa mňa, aj takým, čo ich nečítajú, či im nevenujú pozornosť...som taká romantická duša a táto kniha mi dala tak veľa...a čítala som ju možno aj päťkrát a plánujem si dať opäť re-reading ;))
    Z kníh, čo si spomínala, tak musím súhlasiť so Selekciou...obálky má krásne, ale neláka ma :)) Za to nad Nocte stále uvažujem, nie som si však na 100% istá, či ju vôbec chcem prečítať...no Školu dobra a zla si chcem veľmi prečítať...nalákala si ma na ňu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Chcela som ho spraviť vtipne. Aj mne sa veľmi páči obálka Draki. Ešte som ju nečítala, ale mám rada drakov a fantasy, a keďže táto séria je o drakoch, tak by som si ju niekedy chcela prečítať. Od Riversovej som zatiaľ nič nečítala. Ale Katka má od nej jednu knihu... Rút, takže mám v pláne si ju niekedy prečítať. Aj ja milujem sériu Hry o život! :D Nepovažujem za stratu času, keď čítam tu istú knihu už po neviemkoľkýkrát, pretože sa mi naozaj páčila. Takto to mám s Nástrojmi smrteľníkov, nikdy neunavia. Ak si nečítala, tak odporúčam. Sú to veľmi pekné knihy. Školu dobra a zla si určite prečítaj. Je to veľmi pekná rozprávka pre všetky vekové kategórie. :)

      Odstrániť