štvrtok, 21. apríla 2016

Audiokniha: Eldest - Christopher Paolini

O čom to je?

Ve druhém díle tetralogie Odkaz Dračích jezdců se Eragon se svojí dračicí Safirou vydává do elfského města Ellesméry, aby se naučil kouzlit a bojovat, což je pro Dračího jezdce životně důležité. Eragona čeká jedinečná cesta plná dobrodružství, ale jeho mysl neustále sužuje zmatek a nejistota, protože neví, komu může věřit.
Nechte se i vy pohltit napínavým příběhem o dracích, čarodějích a odvážných hrdinech a zaposlouchejte se do charismatického hlasu Martina Stránského, díky němuž před vámi všechny fantastické postavy a jejich osudy doslova ožijí.


Môj názor:


Audiokniha Eldest ma niečo vyše 24 hodín, takže je celkom dlhá. Preto mi jej počúvanie trvalo oveľa dlhšie, ako som plánovala. Eldesta som si zamilovala ešte viac ako Eragona. Audiokniha Eragon bola super a mala len veľmi málo chýb. Eldest dopĺňať Eragona v tom, čo mu chýbalo. Rozprávačom príbehu je ako vždy Eragon. Počas dlhého príbehu môžeme pozorovať, ako sa z Eragona pomaly stáva muž. Začal svoje rozhodnutia posudzovať zo všetkých uhlov. Z ľahkovážneho chlapca sa stal niekedy rozumný muž so srdcom na správnom mieste. Okrem Eragona nám pribudli ďalší dvaja rozprávači: Roran a Nasuada. Eragonov bratranec Roran sa na Eragona veľmi podobal. Robil rovnako unáhlené rozhodnutia ako on. No vedel čo chcel a išiel si za tým aj cez mŕtvoly (doslova). Nasuada bola veľmi múdra. Pre tých, za ktorých je zodpovedná by spravila všetko. Nachádzame sa v rovnakom fantasy svete ako v jednotke. Fantázia Paoliniho je obrovská. V niektorých situáciach sa podobala na Hobita a Pána prsteňov, čo mi trochu vadilo, ale dalo sa to prehliadnuť. Nechal sa asi inšpirovať. Ďalšiu chybu, ktorá mi vadila som spomínala už v recenzii na audioknihu Eragon. A tou je výslovnosť mena Angela. Už som si na to aj celkom zvykla, no stále mi to píli uši. Okrem týchto dvoch bodov audioknihe nemôžem nič vytknúť. Hlas Martina Stránskeho bol upokojujúci a skvelo som si pri ňom oddýchla. 

Celkové hodnotenie:

/5

Za audioknihu veľmi pekne ďakujem Audioteke. Prebieha tam Dračí týždeň, čiže si niektoré audioknihy do konca týždňa môžete kúpiť za polovičnú cenu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára