sobota, 2. apríla 2016

Zhrnutie marca

zdroj
Za mesiac marec som prečítala len päť kníh. Neviem, čím to je, ale vždy, keď je marec mesiac kníh, tak v marci prečítam menej kníh ako v iných mesiacoch. Mesto kostí som čítala veľmi dlho. Čítala som to po tretíkrát, a nikdy ma neomrzí čítať to znova. Od vydavateľstva fragment mi prišla kniha Talon : Spoločenstvo drakov. Keď som zistila, že táto kniha je o drakoch, musela som ju mať. Nepáčila sa im až tak veľmi ako by som chcela, no dobrá bola aj tak. Už dlho som si chcela prečítať Cinder. Zašla som na Ulož.to, a zistila som, že tam je Cinder, Scarlet aj Cress. Trošku nezákonne som si ich stiahla, a čítala na svojom tablete s prasknutou obrazovkou. Cinder bola super. Je to Popoluška, ale má to s ňou veľmi málo spoločného. Ta kniha bola úžasná!  Scarlet sa mi páčila ešte viac ako Cinder. Pozrela som si aj horor červená čiapočku, pretože som mala náladu na niečo červené. :D Cress bola takisto úžasná. Neviem sa rozhodnúť, čo sa mi páči viac. Či Scarlet alebo Cress. Taká som z tých kníh nadšená! :D Len som smutná, že ich už mám za sebou. :´(



Pribudla mi len jedna kniha, a to Talon. Knihu mi poslalo vydavateľstvo fragment. Na blogu na ňu už môžete nájsť recenziu. Recenzia TU. Od audiotéky počúvam jednú audioknihu. Eldest. Ešte som ju nedopočúvala, ale onedlho (asi tak o pol mesiaca :D) čakajte recenziu.

2 komentáre:

  1. Že len päť kníh? :O To ja som prečítala len dve, ako inak, takže klobúk dole pred tebou ;)) A som sa čudovala, že odkiaľ si mala Cinder, pretože všade je vypredaná a veľmi by som ju chcela, takže vďaka za typ, už viem kde hľadať 8D (aj keď ma bude mrzieť, že ju nemám doma, no možno raz sa mi pošťastí :)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dala som si na tento rok výzvu prečítať 90 kníh, a keď mi to pôjde tak pomaly ako doteraz, tak výzvu nesplním. :´( Za jeden mesiac musím prečítať sedem a pol kníh, takže päť je oproti tomu málo. Ale ďakujem. Veľmi som sa potešila, keď som Cinder našla, pretože som si ju chcela prečítať. V piatok som dočítala Cress, takže by som chcela napísať recenziu tri v jednom. Už na nej pracujem. A nemáš za čo. :)

      Odstrániť