streda, 15. júna 2016

Čo som robila 9.6.? Ulievala sa zo školy a bola v Aquaparku v Prešove.

Štvrtok som so svojou mladšou sestrou nebola v škole. S ocom a mamou sme si spravili malý rodinný výlet. Našim cieľom bol Aquapark v Prešove.
6:20 som vstala a dala som si na raňajky to čo vždy - rohlík s medom.
6:45 som sa so sestrou vybrala na stanicu, aby sme si pred príchodom vlaku stihli kúpiť cestovný lístok.
7:00 kúpenie lístka.
7:03 prišiel vlak z Medzilaboriec, ktorým sme sa zviezli do Humenného.
7:28 zastal vlak v Humennom a my sme vystúpili z vlaku.



7:30 prišiel vlak, na ktorý sme nastúpili.

Brekovský hrad

7:44 prišiel vlak, ktorý smeroval  do Košíc, a v ktorom sme sedeli do Stražského, vystúpili sme.
7:49 sme nastúpili sme do vlaku do Prešova.
Kapušiansky hrad.

9:10 sme vystúpili v Prešove.
9:15 sme čakali na stanici v Prešove na trolejbus.
Mama si dala kávu za 0,40€.


9:25 sme nastúpili do trolejbusu.
9:38 vystúpili sme z neho pred Aquaparkom Delňa.
Čakali sme, kým Aquapark otvoria.
10:00 ho otvorili.


10:12 sme šli do bazéna, ktorý veľmi široký.
10:52 sme si spravili prestávku, pretože som bola hladná a najedli sme sa.
11:00 sme sa vrátili do bazéna.
12:55 som bola zase hladná, takže som sa bola z ocom najesť. Dala som si rohlík s paštétou. Bol dobrý. :)






Raz som sa spustila z tohto divného čuda. Nevyzerá to tak na fotke, ale je to strašne strmé. Potom som sa na tom už radšej nespúšťala.
Tobogan bol úžasný. Zo začiatku som sa trochu bála, že dopadnem do hlbokej vody, ale bolo to super. Spievala som si pri tom Hall of fame. :)
♫ You could be the greatest,
You could be the best.You could be the king kong,
Banging on your chest. (ďalej som nevedela :D)
S toboganom sa mi vybavuje aj jeden zábavný zážitok. Za mnou sa chcel spustiť na tobogan nejaký ruský chlapec. Povedal niečo po rusky (pravdepodobne, že už môžem ísť, pretože svietila zelená) a trochu do mňa štuchol. Netušila som, ako sa po rusky povie ďakujem (teraz to už viem). Prvé, čo ma napadlo bolo danke (ďakujem po nemecky) a to som mu aj povedala. :D
13:50 sme sa šli prezliecť a vyfénovať si vlasy.
14:15 sme opustili Aquapark.
14:20 prišiel trolejbus, nastúpili sme do neho (strašne v ňom drgalo).

14:42 sme nastúpili do vlaku.
16:20 sme z neho vystúpili v Humennom.
16:25 sme nastúpili do vlaku, ktorí ide na smer Medzilaborce.
Počas cestovania vlakom som počúvala hudbu na mojich polámaných slúchadlách a napchávala sa Miňonkami a neskôr aj chrúmkami.
17:00 sme vystúpili v Koškovciach.
17:11 sme prišli domov.

2 komentáre:

  1. Vy ste sa mali...výlet namiesto školy, keby že aj moji rodičia niečo také organizovali, keď som ešte chodila do školy...aspoň by som sa uliala :D Musel to byť krásny deň...ja mám z vody strach, takže mňa nikto na kúpalisko nedostane, ale musí to byť sranda pre toho, kto vodu miluje :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz si môžeš spraviť taký výlet aj sama.. a pozvať rodičov. :) Ja mám vodu veľmi rada. Ale mám slabú kondičku, pretože nedokážem dlho plávať bez prestávky. Skúšala som to a strašne ma boleli ruky aj nohy. :D

      Odstrániť