štvrtok, 30. júna 2016

Letné plány

Knihy 
Ako správny knihomoľ budem počas horúcich letných dní zavretá vo svojich izbe sklonené nad rozčítanou knihou. V pláne mám prečítať dosť kníh. Nie som typ človeka, ktorý si kupuje veľa kníh, a potom ich nestíha čítať. Zo svojej knihovníčky mám prečítané takmer všetky knihy. No nájde sa aj zopár takých, ktoré čakajú, kým po nich siahnem. Na ceste ku mne je aj jedna kniha od fragmentu, na ktorú sa popravde veľmi neteším. Tento rok som si dala výzvu prečítať 90 kníh. Zatiaľ mi to veľmi nejde, pretože som prečítala 32 kníh. Počas letných prázdnin to však chcem dohnať. Teraz čítam Adaptáciu a chcela by som ju aj dočítať. Katka ma nútila, aby som si prečítala knihu Tajomný gén Atlantídy a nakoniec som to aj spravila. Nie som knihou nijako ohúrená, no chcela by som prečítať posledné dva diely z trilógie Záhada pôvodu. Mojím najnovším objavom na ulož.to je Jiskra v popelu, ktorá do blogerskej sféry spravila veľké BUM!. Každý je chváli, každý ju odporúča. Zaujala ma, takže som bola celá happy jak dva grepy, keď som ju objavila. Od vydavateľstva fragmnet by som si chcela opýtať tretiu časť série Arkádia, ale nepamätám si, čo sa dialo v prvých dvoch častiach, takže si musím dať re-readig série Arkádia. Dávnejšie som začala čítať knihu po anglicky, ale vzdala som to. Chcem to skúsiť znova ale tentokrát s knihou Twenties girl. Inak mám v pláne prečítať okolo 20 kníh, takže mi držte palce. :)
Cestovanie
Každú prvú nedeľu v mesiaci je voľný vstup do slovenských hradov a zámkov. S rodinou mám v pláne sa preto niekde vybrať. Už sme boli v Bojnickom zámku, na Spišskom hrade, na Oravskom hrade. Som zvedavá kam pôjdeme tentokrát. Keďže mám vlak zadarmo, tak by som chcela veľa cestovať po Slovensku a fotografovať. Sama však nikde nepôjdem a neviem, či kamarátku pustia rodičia som mnou. Uvidím. Možno z toho nakoniec nič nebude.

Joga
Ešte som školský rok som skúsila jogu. Skončila som s ňou, pretože som na ňu nemala veľa času. Chcela by som sa k nej vrátiť. Venujem jej asi hodinu každý večer. Som malo ohybná a mám krivú chrbticu, pretože sa veľa hrbím. Svoju chrbticu už asi nezmením, no s ohybnosťou by sa dalo ešte niečo spraviť. Pravidelným cvičením jogy sa totiž zväčšuje pružnosť tela. Keď sa predkloníte, dotknete sa prstov na nohe? Ja som to nikdy nevedela. Vďaka joge sa moje telo stalo viac ohybnejším a ja som to dokázala. Keď som však prestala s jogou už som to nezvládla. Chcem sa o to znova pokúsiť. ,

Kino
Ďalšou priečkou na zozname s názvom plány na leto je kino. Chcela som ísť do kina na Me before you teraz v piatok. Som však chorá. Mám zapálené hlasivky a jediné, čo zo seba dokážem dostať je chrapot a šepkanie. Ja však rozprávanie milujem nadovšetko. Ale teraz mi bolo vzaté. Bojím sa, že by som o hlas mohla prísť úplne. No teraz som však odbočila. Prvým dôvodom prečo nejdem na Me before you je, že som chorá a druhý dôvod je, že to je strašné smutné a ja by som radšej išla na niečo veselé. Kamarát mi navrhol, aby som s ním išla na Dobú ľadovú 5, ktorú dávajú v knihe 16. júla. Súhlasila som, no mamka si musí ešte rozmyslieť, či ma tam pustí. Dúfam, že mi to dovolí. Ak by ste chceli ísť náhodou do kina, tak určite choďte na rozprávku Hľadá sa Dory, ktorá je v kinách už od 16.6.
Fotenie
Vonku vyspevujú vtáčiky, rozkvitajú kvety, svieti slniečko a všade je plno farieb. Nastalo to pravé obdobie na fotografovanie. Vezmem svoj Nikon a sfotím všetku krásnu okolo mňa. Chystám kopu článkou s fotkami. Snáď sa vám budú páčiť. 




Blogovanie
Pripravujem už pár článkou. Doteraz som bola dosť neaktívna. Snažím sa to zmeniť. Budem písať recenzie, fotočlánky, zhrnutia mesiacov, unboxingy a veľa iných článkou. Sama nie som veľmi trpezlivá, ale vás, moji milí čitatelia, prosím o trpezlivosť. Viem, že to so mnou je často strašné. 




Čo máte v pláne robiť v lete?

P.S. Na Lenkinom blogu je knižný bazár, v ktorom sú aj niektoré moje knihy. Ak chcete, choďte sa mrknúť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára