nedeľa 19. júna 2016

Pár fotiek

Od marca sa mi nazbieralo pár fotiek, s ktorými by som sa chcela s vami podeliť.
Polievkový smajlík. 
Náš kocúr Žmurko na streche nad pivnicou. 
Moje nohy na ceste do lesa 
Už v lese. 
Moja sestra meniaca sa na vlkolaka (viazala si šnúrky, ale na fotke na vyzerá, akoby sa menila na vlkolaka (ešte má k tomu aj uši:D)). 
Naše krásne narcisy, ktoré však rýchlo odkvitli. 

Koláče na svadbu.
Cintorín v Humennom, na ktorom boli hroby z druhej svetovej vojny. 

Kosatec


Zase kosatec

Týchto sediem fotiek som sfotila v deň svojich menín. K meninám som dostala od mamky a ocka krásne šatky a čokoládu Študentskú pečať, od Katky som dostala keksy Oreo, Od babky čokoládu a od tety dezert. Boli to krásne meniny.
Babkin psík Samko (Sammy).
Opekanie
Jahody (mňam :D). 

4 komentáre:

  1. Krásny článok ^.^ Tá prvá fotka je taká milá a váš Žmurko je veľmi zlatý äaj mi sme mali takéhoto podobne sfarbeného a volal Chvostík :)) Inak tie šaty sú úplne top - krásne, folkové, presne môj štýl :D
    Tento článok je taký zlatý (ako aj havko Sammy) a úplne mi zlepšil náladu...už sa teším na ďalšie ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Máme ešte aj jednu mačičku a tá sa vola Mafinka.
      Tie šaty sa aj mne veľmi páčia a nestáli ani veľa. Myslím, že sú z F&F. Lenka má také podobné (ale ja mám krajšie :D).
      Ďakujem. Som rada, že som ti zlepšila náladu. Myslela som si, že takéto články by nikoho nebavili, pretože sú tú len samé fotky. Ale som rada, že sa ti páči. A včera som bola z triedou na výlete v Košiciach, tak plánujem článok (ale nič nesľubujem).
      Ďakujem za krásny komentár. ♥ :)

      Odstrániť
  2. Super fotky. AJ kocúrik je zlatý. My máme tiež jedného, dve mačky a teraz sa nám narodili aj malé mačiatka. Chodievam ich občas fotiť, ale furt sa vrtia, takže je to dosť náročné. A niektoré majú aj zapálené očká. :( Dúfam, že ich to čoskoro prejde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Áno, Žmurko je zlatý a aj veľmi prítulný. Aj naše mačky je ťažké fotiť, pretože sa tiež vrtia. Buď chcú, aby sme ich pohladkali, alebo sa škrabú,.. Zastihnúť moment, kedy sa nehýbu, tak to je fakt vzácne.
      Dúfam, že tvojim mačkám bude lepšie.

      Odstrániť