utorok, 19. júla 2016

Desať knižných dní #2: Deväť plánovaných kníh

Ešte v apríli som sa zapojila do zaujímavého projektu Desať knižných dní, ktorý som našla na blogu Lili. Všetko nešlo tak, akoby som si priala, a tak som do tohto projektu napísala iba jeden článok. Dnes po troch mesiacoch prichádzam z druhým článkom s témou deväť plánovaných kníh. Myslela som si, že napísať tento článok bude jednoduché. No ja nemám nijako naplánované to, čo budem čítať. Čítam proste to, čo sa mi dostane pod ruky. Svoje knihy mám skoro všetky prečítané. Mám však k dispozícií aj knihovníčky mojich súrodencov, a tak som k nim zašla a vybrala som si pár kníh, ktoré si chcem prečítať. Bolo to veľmi ťažké, pretože niektoré ich knihy som už mala prečítané a iné si zase prečítať vôbec nechcem. No nakoniec som zozbierala dokopy 9 kníh, ktoré si chcem prečítať. A z toho je iba jedna moja a posledné tri dúfam, že budem čoskoro vlastniť. Tak tu sú všetky:







4 komentáre:

  1. Na druhú a tretiu knihu Záhadu pôvodu sa tiež chystám už poriadne dlho, ale akosi som si ešte nenašla čas. Zakaždým si namiesto týchto dvoch kníh kúpim niečo celkom iné... :D
    Zaujímavý výber a som rada, že nakoniec v projekte pokračuješ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa aj mne často stáva. Som rozhodnutá, že si kúpim nejakú knihu, ale v košíku skončí aj tak nakoniec iná kniha. :D
      Ďakujem. :) V máji som mala takú menšiu pauzu od blogovania, a potom som na tento projekt nechtiac zabudla. Som však rada, že som si naňho spomenula.

      Odstrániť
  2. O tomto projekte som už čosi počula a nie som si istá, či som nemala v pláne robiť čosi podobné až na to, že k tomu nikdy nedošlo. :D :) Každopádne, vybrala si si naozaj zaujímavé knihy, ktoré by som si niekedy v budúcnosti veľmi rada prečítala aj ja osobne, no keďže ja narozdiel od Teba mám čo doháňať s čítaním a kníh mám stále vrchovato, radšej sa budem venovať najprv tým. :) Pekný článok, teším sa na ten ďalší a prajem príjemné čítanie. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa aj ty zapoj do tohto projektu, pretože je super a budem mať aspoň čo čítať. :D Času ešte dosť. Do konca roka to je 5 mesiacov a za ne sa toho dá veľa stihnúť. :) 20 kníh stihneš prečítať ľavou-zadnou. Ďakujem a ďakujem. :D

      Odstrániť