piatok 29. júla 2016

Desať knižných dní #3: Osem obálok

Ďalší článok do projektu 10 knižných dní je už na svete. Tento tretí deň nebol taký ťažký ako predchádzajúce dva, pretože väčšina kníh, ktoré vlastním majú krásnu obálku, a tak som zobrala tie najkrajšie. Vyzerala som trošku komicky, keď som zobrala do jednej ruky kôpku s ôsmymi knihami a v ďalšej som mala foťák. Pri dome som knihy položila na zem a snažila sa ich čo najrýchlejšie sfotiť, pretože som nechcela, aby si niekto kto prejde popri našom dobe myslel, že mi šibe, pretože fotím knihy v tráve. Lenka ma kryla, no aj tak ma jeden človek videl. :D Preto sa ospravedlňujem, pretože fotky sú otrasné. Niektoré sú tmavé a mňa to strašne hnevá, pretože som sa ponáhľala. Kvôli vám som to mohla vydržať. Tak to je asi všetko, čo som chcela napísať a teraz hurá na fotky! :)









8 komentárov:

  1. Celá série Selekce má skvělé obálky, i když jinak se mi moc nelíbila :P
    A Nocte má taky perfektní obálku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa Selekcia veľmi páčila. S Noctem to bolo naopak. Obálka krásna, ale ten zvyšok nič-moc. :)

      Odstrániť
  2. Selekce má skvělé obálky, ale ani obsah nezůstává pozadu :) A Škola a zla vypadá také moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Selekcia je takým krásnym šperkom v mojej knihovníčke. Ak si ešte nečítala Školu dobra a zla... veľmi odporúčam. :)

      Odstrániť
  3. Tak to poznám :D Aj ja vždy rýchlo fotím na dvore, len aby ma nik nezbadal a nepomyslel si, že som blázon :D Alebo, keď som na potulkách a snažím sa ich odfotiť do recenzie...z toho mám tiež menší strach, aj keď ľudí na prechádzkach až tak nestretávam :) A vôbec ich nemáš zlé, to sa neboj...inak aj mne sa občas odfotia na tak tmavo, tu ma jedine zachráni úprava fotiek :D A musím povedať, že si vybrala veľmi pekné obáločky....hlavne Nocte a Talon ^.^ Selekcia tiež, no páči sa mi len obálka, príbeh veru nie. Už som ju prečítala a dúfam, že sa na mňa nenahneváš za to, čo som popísala v recenzii, pretože na knihu dosť nadávam, a viem, že ju máš rada :/ Fú, ale tú knihu má rado veľa ľudí a ja som zas, tentokrát, tmavá výnimka -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musíme sa obetovať pre svojich čitateľov. :D Dnes som na dvore fotila knihy do zhrnutia júla a prišla babka a pýtala sa, čo robím. Prekvapený výraz mala, keď som jej povedala, že fotím knihy, ale nevysvetlila som jej to. Život knižného blogera je veľmi ťažký. :D
      Mrzí ma, že sa ti nepáčila. Vôbec sa nehnevám. Veď 100 ľudí 100 chutí. To by bolo nudné, ak by sme mali všetci na knihy rovnaký názor. V recenzií by sme mali písať subjektívne (trošku aj objektívne) názory, ale občas si zanadávať nevadí. :D Veď aj ja som čierna ovca, čo sa týka Nocte. Každý chváli a potom ju ja tak skritizujem. :D

      Odstrániť
  4. Ach to fotenie, to poznám :D To i ja keď potrebujem dáky svoj výtvor odfotiť a keď sú von susedia alebo ide dakto okolo, tak mám pocit, že si myslia to isté čo si napísala :D úplne, ale úplne to chápem.. ale náhodou sa podarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nás dokážu pochopiť len iní blogeri, pretože sa vedia vcítiť do nášho života a problémov. Máme ťažký život. :) Ďakujem krásne. :)

      Odstrániť