štvrtok 14. júla 2016

#dzivoKE Košice

Doteraz som bola lenivá, aby som mi chcelo písať tento článok. Nečakane som dostala chuť ho napísať, a tak tu dnes som s článkom o výlete do Košíc.
Ku koncu školského roka som bola so svojou, sestrinou triedou a našimi triednymi učiteľkami na výlete. Vybrali sme sa do Košíc. Vyšlo nám krásne počasie, aj keď zo začiatku nad nami viseli škaredé mraky. Po chvíli však spoza oblakov už vykúkalo slniečko.
Naším prvým cieľom bola Botanická záhrada, kde sme za zviezli trolejbusom. Po ceste nám pani učiteľky hovorili rôzne zaujímavosti o budovách, okolo ktorých sme prešli. Po Botanickej záhrade sme šli do Centa Košíc (na zmrzku a tak), a potom do Auparku.
Domov sme prišli o piatej. Bol to krásny výlet.





Jakabov palác













Myslím, že táto ulica je najstaršia v Košiciach. Ale istá si nie som.






Divadlo pri dome sv. Alžbety


Dóm sv. Alžbety

Vstup do Botanickej záhrady
Cukráreň, v ktorej je najlepšia zmrzlina v Košiciach
Tu sa kedysi konali popravy.
Fontána so znameniami zverokruhu

Ja som strelec.


Vstup do dómu sv. Alžbety
Kaplnka pri dóme sv. Alžbety

Archeologický komplex
Znak Košíc
Takáto tabuľka visela na jednej budove.
Banánov-šmolkova zmrzlina

2 komentáre:

  1. Kebyže nesledujem tvoj blog, tak tie fotky asi neuvidím. :D Mimochodom, sú krásne. ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :D Ja som tie fotky toľkým ľuďom ukazovala, že nemám šancu si zapamätať, komu som ich neukazovala. Prepáč. :)

      Odstrániť