nedeľa 24. júla 2016

Pár (alebo aj trošku viac) fotiek #2

Nazbieralo sa mi zopár fotiek, ktoré by som vám chcela v tomto článku ukázať. Snáď vás na smrť neunudím a fotky sa vám budú páčiť. 
Každú nedeľu spolu so svojimi sestrami navštevujeme babku a vždy si zahráme aj žolíka. Viete hrať?

Ocko mi z knižnice požičal celú sériu Narniu, a tak som sa do nej pustila. Teraz čítam šiestu knihu (Strieborná stolička). Na fotke je štvrtá kniha zo série - Princ Kaspián spolu s krásnou záložkou od Mony ♥.
Každý týždeň si nájdem nejakú novú pesničku dookola si ju púšťam, pred sebou mám slova, a tak sa ju celú naučím. Najnovšou závislosťou je pieseň Counting stars od OneRepublic.
Takýto krásny citát mám v kalendári ma tento mesiac.
V záhradke máme už aj černice, ktoré mi veľmi chutia, aj keď sú trošku horké. 

Žmurko ♥ 


Mia - babkina micka.





Slnečnicové pole
Západ slnka


Už keď slnko zapadlo.







Potôčik pri ceste

4 komentáre:

  1. Krásne fotky, len tak ďalej. ;) Čo sa článku týka, inšpirovala si ma tými textami piesní, ktoré sa učíš naspamäť - myslím, že v najbližšej dobe to skúsim tiež. :) A rovnako asi konečne navštívim knižnicu, pretože aj keď sama viem, že sa tam musí skrývať kopec pokladov, doteraz ma predsa len odhovárala tá diaľka - tomu je koniec. :D
    Maj sa krásne a vďaka za nápady. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ja spievať neviem, ale aj tak spievam dosť často. Svojim strašným spevom potom otravujem mojich súrodencov. Sestra kvôli mne znenávidela už spomínanú pieseň Counting stars. :D Nečakala som, že by som niekoho mohla inšpirovať. Je to úžasný pocit. Ďakujem. :) Ja sa nemusím trápiť s knižnicou. Jednoducho tam pošlem ocka a problém je vyriešený. :D
      Aj ty sa maj krásne a nemáš začo (nikdy neviem, či sa začo píše spolu alebo oddelene :D).

      Odstrániť
  2. A opäť krásny článok♥ Aj mňa si inšpirovala tými textami, aspoň by som si zlepšila angličtinu a konečne aj porozumela tomu, čo speváci vôbec v tých piesňach hovoria, vlastne spievajú :D A vy už máte černice? Joj, my si na ne ešte počkáme, tak do polovice augusta...ale už sa na ne teším a trošku ti závidím, že vy už túto dobrotu máte ;)) Joj, a slnečnice, no to je moje...mne sa tento kvet veľmi páči a je môj obľúbený a slnečnicové polia sú také nádherné, že som z nich vždy úplne, ale že úplne paf :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem <3. :* Inšpirovať niekoho je úžasný pocit, ktorý som doteraz vďaka vašim komentárom nepoznala. :) Môžeš si prísť dať kedykoľvek černice, ak chceš. Máme ich dosť. Nie všetky sú však dozreté. Väčšina je ešte zelená. Áno, slnečnice sú krásne kvety. Mojim obľúbeným je orchidea.

      Odstrániť