sobota, 2. júla 2016

Zhrnutie júna

Prečítané knihy

V júni som prečítala tri knihy, z toho je jeden komix.
Ako prvú som prečítala knihu Tajomný gén Atlantídy (A.G. Riddle). Myslela som si, že bude lepšia. Bola dobrá, to áno, ale mne nesadla. Polovici knihy som rozumela. Nemala som vôbec zážitok. Musela som sa veľmi sústrediť, aby som pochopila väčšinu veci a hlavnú zápletku. Ale autor to mal vymyslené dobre, a keď som tomu nerozumela ja, aspoň tomu rozumie on. Aj keď občas mi prišlo, akoby ani on nevedel, čo píše. Ale Kate a David boli zlatíčka. Oboch som si hneď zamilovala. Mali super charaktery. V polovici knihy boli denníkové záznamy. Veľmi rada som ich čítala. Autor mal dej dobre premyslený. Všetky kusy skladačky do seba na konci pekne zapadli. Koniec sa skončil trochu otvorene, takže mám v pláne pustiť sa aj do dvojky. Katkinu recenziu na Tajomný gén Atlantídy si môžete prečítať TU.
Niekedy na začiatku mesiaca som sa vybrala do mesta kúpiť nejaké veci do školy, darček Katke k narodeninám a Lenke k meninám. Potom som mala veľa času, tak som zašla do kníhkupectva a prechádzala sa pomedzi police. Veľa peňazí mi úž nezostalo, tak som si kúpila za 3,90€ grafický román Stmívání. Sadla som si v meste na lavičku a začala čítať. Potom som čítala ešte vo vlaku aj doma. Prelúskala som komix rýchlo. Spolu mi to netrvalo viac ako dve hodiny. Moju recenziu si môžete prečítať na tejto adrese.
Knihu Eona som čítala dokopy už asi trikrát. Knihu Eon však ani raz, ale vôbec mi to nevadilo. Keď sa kamarátka ponúkla, že mi Eonu požičia, povedala som si Prečo nie? A tak som Eonu začala čítať po štvrtýkrát. Túto knihu mám veľmi rada a určite si ju ešte niekedy prečítam. Veľmi, veľmi, veľmi odporúčam. Hlavne, ak milujete draky a japonsku alebo to bola čínska? kultúru.

Vymenené a kúpené knihy

Ako som už spomínala, na začiatku mesiaca som si v kníhkupectve kúpila grafický román Stmívání. Potom som si z Lenkou vymenila Toma Jonesa za Adaptáciu. Už ju mám prečítanú. Dúfam, že čoskoro bude recenzia.

Asi som bola dobrá... 

S triedou som bola na výlete v Košiciach. V Auparku v Pantarhei som si kúpila magnetickú záložku a mamke som kúpila vosk Yankee Candle. Pri eskalátoroch boli letáčiky, tak som si jeden vzala. :D
Od Lenky som dostala zelený zošit a obraz s Ježišom.
Od Katky som dostala hnedo-bielu šatku a antistresové omaľovánky.
V škole na konci roka som za výborný prospech dostala krásne zelené krikľavé tričko, USB kľuč, ktorý má 8 GB, pero, pentelku a ďakovný list. Tentoraz nám nedávali poukazy do kníhkupectvá. :´(
Jedna spolužiačka nás po konci školského roka opúšťa, a tak nám dala takýto krásny darček, aby sme na ňu mali pamiatku.

Koľko kníh a aké ste prečítali tento mesiac? 
Pribudli vám nejaké do knihovníčky? 

1 komentár:

  1. Tajomný gén Atlantídy bol super a povedala by som, že to mal autor premyslené až pridobre. Len je to kniha pre náročnejších čitateľov, lebo kvôli zložitosti bolo treba, aby sa čitateľ neustále sústreďoval na to, čo číta. Ja keď som bola unavená alebo som prestala vnímať, tak som knihu odložila a vrátila sa k nej inokedy, aby mi neušlo niečo dôležité.
    K dvojke som sa furt nedostala, ale raz určite, neviem si predstaviť, ako môže pokračovať.

    OdpovedaťOdstrániť