sobota, 13. augusta 2016

Goodreads TAG

zdroj
Goodreads tag ma veľmi zaujal, tak som sa rozhodla, že sa zapojím. 

1. Akú knihu si naposledy prečítala?
Práve pred chvíľou som dočítala Šepotání, ktoré som čítala už druhýkrát. Čítala som to dlhšie a nepáčilo sa mi to tak, ako pred rokom, ale aj tak ma to bavilo.

2. Čo práve čítaš?
Momentálne nečítam nič, ale mám v pláne sa čoskoro pustiť do nejakej knihy.

3. Akú knihu si naposledy zaradila do to-read poličky?
Naposledy do to-read poličky som pridala prvú knihu zo série Havraní bratrstvo - Osudný polibek.

4. Ktorú knihu si plánujete prečítať, keď dočítate tú aktuálnu?
So sestrami som si z megaknihy objednala knihy Amy a Roger na ceste a Vymyslela som si ťa. Veľmi sa teším keď knihy prídu a myslím, že sa hneď pustím do Vymyslela som si ťa. Kým knihy prídu pustím sa asi do knihy Starec a more od Ernesta Hemingwaya. Ale ešte to neviem na sto percent.

5. Používaš hviezdičkové hodnotenie?
Áno, používam. Niekedy sa dlhú dobu neviem rozhodnúť, aké hviezdičkové hodnotenie mám dať, ale nakoniec niečo vymyslím.

6. Zúčastňuješ sa 2016 reading challenge?
Zúčastňujem sa a mám výzvu prečítať 90 kníh. Veľmi mi to nejde, pretože som zatiaľ prečítala 47 kníh a do konca roka zostávajú štyri mesiace. Tak dúfam, že sa mi to podarí.

7. Máš wishlist?
Nezaložila som si na goodreads wishlist, pretože knihy, ktoré chcem vlastniť alebo si prečítať dávam do to-read poličky.

8. Akú knihu si plánuješ kúpiť najbližšie?
V bode č. 4 som spomínala, že som si so sestrou objednávala knihy. Takže v budúcnosti si neplánujem objednávať žiadnu knihu. Ale ak by sme si náhodou ešte niekedy objednávali, tak by som si chcela objednať knihu Klamári od E. Lockhartovej. Počula som dobré názory a čítala recenzie a väčšine ľudí sa to páčilo.

9. Aké sú vaše obľúbené citáty?
Mám veľa obľúbených citátov. Vybrať len pár je ťažké.

"Knihovny byly plné myšlenek - možná nejnebezpečnějších a nejmocnejších ze všech zbraní." - Trón zo skla, Sarah J Maas

"Keď človek trpí, zvyčajne má chuť od Boha utiecť, hoci ho vtedy najviac potrebuje." - Pod hladinou, Dani Pettreyová

"Klamstvom iba ublížiš tým, ktorým na tebe záleží." - V lavíne, Dani Pettreyová


"... môžete pomenovať kategórie, do ktorých zaradíte živé bytosti, no ľudí nemôžete zadeliť do nijakých skupín či druhov.
Jednoducho to tak nefunguje." - Šťastná sedmička, Holly Goldbergová Sloanová

"Každý človek má mnoho súčastí, ktoré z neho zakaždým vytvárajú jedinečné stvorenie." - Šťastná sedmička, Holly Goldbergová Sloanová

10. Si v nejakej skupine?
Nie, nie som v nijakej skupine.

11. Koľko času tráviš na Goodreads?
Spolu asi hodinu denne, ale snežím sa tam chodiť menej.

4 komentáre:

  1. Veľmi pekný TAG, stihla som si ho už všimnúť u niektorých zahraničných knižných vlogerov, ale plnú pozornosť som mu venovala až teraz.:)
    Ohľadom toho štvrtého bodu, naozaj zaujímavé kúsky na čítanie, Starca a more mám tiež v pláne čítať v najbližšej dobe. Zatiaľ je tu ale kvantum iných kníh a klasika ide opäť bokom.:D
    Čo sa 2016 Reading Challenge týka, tak môj cieľ už máš splnený a prekročený o 7 kníh, ja som na tom podstatne horšie. :D Ešte ani 20-ku nemám. -_- Asi by som sa mala snažiť viac a asi na tom idem zapracovať hneď teraz.:D Prajem krásny zvyšok dňa.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hľadala som po internete nejaké tagy, do ktorých by som sa mohla zapojiť a Goodreads tag ma zaujal. :)
      Nakoniec som nezačala čítať Starca a more, ale požičala som si od sestry Janu Eyrovú. Už dlho som si Janu chcela prečítať, no ako hovoríš je veľa iných kníh. Dostala som chuť si prečítať nejakú historickú knihu a Jana Eyrová ma napadla ako prvá. Som na začiatku, ale zatiaľ sa mi to páči.
      Neboj to dáš. :) Určite sa ti to vďaka predsavzatiu 100 strán denne podarí. :)
      Aj ja ti prajem krásny zvyšok dňa. :) Dúfam, že tam u vás mate krásne, pretože na nás sa mračia tmavé mraky. :)

      Odstrániť
  2. Jéj, vy ste si objednali Vymyslela som si ťa? Och, tešte sa na tú nádhernú obálku ^.^ Ja sa do nej hneď pustím, len čo dočítam recenzný výtlačok Odlúčení od Lynn Austinovej. Aj Amy a Roger na ceste má nádhernú obálku, no príbeh ma nikdy nelákal...a to vážne až 90 kníh a z toho máš už 47 za sebou?! O.o Moje nervy, ja mám len 19 a cieľ 30 kníh a už teraz sa bojím, že to nedám :D Páni, máš môj obdiv♥ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, objednala som si Vymyslela som si ťa. Veľmi sa na to teším. :) A obálka je fakt nádherná. Dúfam, že naživo bude rovnako oslnivá. :) Knihy by mali prísť čoskoro. Keď prídu a budem mať už dočítanú Janu Eyrovu, tak sa do nej tiež pustím. Toľko som recenzií na ňu čítala a veľmi ma nalákali. Ja som si na Amy a Roger brúsila zuby už dlho. :) Neboj, to zvládneš. :) Ďakujem. ♥ :)

      Odstrániť