streda 24. augusta 2016

Mushy Gushy Book TAG


Na blogu Adriána som našla zaujímavý tag. Keď som si tak čítala otázky, zdali sa mi zaujímavé. Došla som na koniec tagu a zistila som, že som do tohto tagu zatagovaná. Veľmi ma to potešilo. Ďakujem. Adrián. :) Odvtedy som začala tento tag vypĺňovať, no trvalo mi to dlho. Potrebovala som toitž veľa času, aby som mohla nad otázkami porozmýšľať. Pretože na otázky typu Aká je tvoja najobľúbenejšia kniha? sa najťažšie odpovedá. A ten názov je divný. :D
1. Valentínky
Kniha s ružovou, červenou a bielou na obálke
Tak s touto otázkou som mala problém, pretože mi trvalo veľmi dlho kým som našla knihu s červenou a bielou farbou na obálke. S ružovou nie. Ako prvá kniha mi napadla Elita - Kiera Cassová. Ďalej som nad tým nerozmýšľala, pretože by som aj tak na nič neprišla. 
2. Milenec
Kniha s najlepšou prvou vetou
V svojej knihovníčke som nenašla knihu, ktorá by mala aspoň obstojnú prvú vetu. Len v Selekcii som našla krásne dva odseky:
Když nám ten dopis přišel do schránky, máma byla radostí bez sebe. Byla přesvědčená, že se tak vyřeší všechny naše problémy. Její skvostný plán měl jediný háček, a to mě. Nebyla jsem vyloženě neposlušná dcera, ale v tomhle jsem se jí vzepřela. 
Nechtěla jsem patřit do královské rodiny. Nechtěla jsem být První. Nechtěla jsem se o to ani pokusit.
zdroj
3. Jahody obalené v čokoláde
Najobľúbenejšia knižná dvojica
Aktuálne Alex a Miles. Pred chvíľou som dočítala knihu Vymyslela som si ťa od Francesci Zappii. Bolo to super. Miles mi bol zo začiatku nesympatický a nesprával sa k Alex dobre. No potom svoje správanie vysvetlil a ja som mu odpustila. Hodili sa k sebe. Boli skvelý pár.
foto von Katka ♥
amazing Japanese bookmark by Mony ♥ :) thank you so much... again
...nemecká a anglická vsuvka :D...
4. Ruže
Najromantickejšia knižná dvojica
Napadli mi America a Maxon. Ale nechcem, aby polovica otázok súvisela so Selekciou. Rozmýšľam, rozmýšľam a rozmýšľam...
Po tridsiatich minútach...
Stále rozmýšľam a stále som na nič neprišla.
Tak mám taký pocit, že táto otázka nebude vyplnená.
5. Plyšový macko
Kniha, ktorá ťa donúti chcieť sa s niekým pritúliť
Po dočítaní knihy Len to nikomu nepovedz som cítila veľa pocitov. Knihu s témou šikany som nemala možnosť dovtedy stretnúť. A kniha od Miroslavy Varáčkovej ma veľmi zasiahla. Po jej dočítaní som mala chuť niekoho objať. A nie len tak niekoho. Mala som chuť objať hlavnú postavu Evu. Bolo mi jej veľmi ľúto. :/
zdroj
6. Pizza
Najlepšia kniha, ktorú si v poslednej dobe čítala
Určite Harry Potter and cursed child. Veľmi sa mi to páčilo. Bolo to trošku iné než predchádzajúcich sedem dielov a občas mätúce, no čítanie som si veľmi užila. Moja prvá dočítaná kniha v angličtine :D. Na blogu je aj recenzia, ak si ju chcete prečítať kliknite sem.

Po pár dňoch po prečítaní knihy První...
(časť si môžete prečítať aj na goodreads): Tak, dočítala som První (Kiera Cassová) a páni.. :o... Najlepší diel z celej série... Ešte teraz sa z toho spamätávam.

Oproti prvým dvom dielam sa to neuveriteľne zlepšilo.
Po prvé: America nebola taká naivná a rozmaznaná hrdinka ako predtým. Konečne sa na 100% rozhodla koho chce, takže som si pri nej už nemusela trhať vlasy. 
Po druhé: Maxona som mala chuť vytiahnuť zo stránok kníh a schovať si ho pod posteľ. (Čo by na to asi povedali rodičia? :D )
Po tretie: Štýl písania sa zmenil k lepšiemu. Stránky som doslova hltala. 
Po štvrté: Už prvých pár stránok má dokázalo poriadne rozosmiať. 
Po piate: Naopak posledných štyridsať strán som preplakala.
Po šieste: Ten koniec bol brutálný. Vôbec som to nečakala. Pár postáv mi je veľmi ľúto.
A  po siedme: Zároveň som rada, ako to všetko dopadlo.

6 komentárov:

  1. zaujímavý článok :) Som najprv netušila o aké tagy to vlastne ide.. nie som si istá, ale myslím si že už chápem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Adrianovi som ho mala možnosť spoznať a súhlasím, že je veľmi zaujímavý. Teší ma, že si to nakoniec pochopila. :)

      Odstrániť
  2. Júj, Japonečka si našla krásnu knihu na úkryt ^.^ :D A dúfam, že dnes Vymyslela som si ťa dočítam, pretože je to skvelá kniha a som zvedavá ako to s Alex a Milesom nakoniec dopadne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dúfam, že bude ešte veľa kníh, ktoré navštívi. :) Tak dúfam, že si to stihla dnes prečítať. Ku koncu som sa trochu obávala, že sa to zle skončí. Som rada, že všetko dobre dopadlo. :)

      Odstrániť
  3. Veľmi zaujímavý TAG.:) Vyzerá to tak, že ty sa radíš k skupine 'milovníkov série' čo sa Selekcie týka a že má u Teba špeciálne miesto.:) Aj kamarátka ju prednedávnom dočítala a síce prv nebola nadšená, napokon ju knihy tak veľmi chytili, že sa od nich neodtrhla, kým nedočítala poslednú vetu.:)
    Čo sa týka knihy Vymyslela som si Ťa, súhlasím s tým, že Miles a Alex sú pre seba ako stvorený, mala som oboch rada už od samého začiatku, aj keď to ich správanie bolo občas trošku mimo, no patrilo to k ním.:)
    Och no a The Cursed Child, okolo tejto knihy je neskutočný ošiaľ.:D No vzhľadom na to, že stále nemám prečítanú sériu HP, si teda nemôžem dovoliť kupovať niečo ďalšie a navyše, ak by som to už predsa len mala v pláne, asi by som si zadovážila tu slovenskú verziu, ktorá vychádza o chvíľku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je veľmi zaujímavý. :) Selekcia má v mojom srdci miesto. Po recenzii, ktoré napísala Mony však netušil, prečo sa mi tak strašne páči. Selekcia je veľmi pútavá, takže chápem, že sa od nej nemohla odtrhnúť. :)
      No hej, to ich správanie. :/ Veľmi ma bavila hra, ktorú hrali: dvadsať otázok. V skutočnosti to je hrať oveľa ťažšie. :D
      Ak sa niekedy rozhodneš prečítať Harryho a budeš si chcieť prečítať aj The Cursed Child, napíš mi email. Rada ti to pošlem, ak si to budeš chcieť prečítať v angličtine. :)

      Odstrániť