utorok 16. augusta 2016

Pár fotiek #3

Nedávno som bola so sestrami na prechádzke a teraz vám ukážem fotky, ktoré som pre vás sfotila.
Tohto slimáka by som si vďaka svojím sestrám nevšimla.
Tú lienku som fotila snáď dvadsaťkrát, kým sa mi podarila dobrá fotka.
Potom sme narazili na balíky slamy, vyliezli na ne a sfotili sa. 


Zahrala som sa na hovnivála. :D
Trochu som blbla a vyliezla na balíky slamy s dáždnikom. Lenka ma z diaľky sfotila. 

Nepršalo, a tak sme dáždnik nakoniec využili ako slnečník. 
Toho motýľa som fotila tiež veľakrát rovnako ako aj lienku. Ale dobrá fotka sa nevydarila. :/ Na foťáku na vyzeralo zaostrene, ale na počítači nie.
Pár kvetov...

Lenka ako fotí.

Laborec - rieka, ktorá tečie cez našu dedinu.




Grafity...


KONIEC

4 komentáre:

  1. Minule mi na ruke prirástla lienka a je že, júj, to bude fotka...a tak som fotila, no ten môj šialený foťák sa rozhodol, že ani za svet nezaostrí -_- A tá lienka mi liezla po ruke vážne dlho, no neporazí ťa!? :D A aj motýle, idem ich fotiť a opäť nezaostrí a nakoniec mi odletia -_- takže mám s ním tichú domácnosť a už vyše týždňa som s ním nebola v teréne, hádam sa spamätá :D
    A, aby si vedela, fotky sa ti veľmi vydarili ^.^ Aj lienka, aj motýľ, toho sa neboj (inak, aj moje fotky vyzerajú vo foťáku fajn, no len, čo ich dám do PC, sú z nich rozmazané obrázky a vtedy ich zachráni už iba úprava, hlavne kontrast s zvýraznením). Páči sa mi ten nápad s dáždnikom ako s ním stojíš na balíkoch slamy :)) Inak aj u Hanky som videla tieto vaše fotky pri balíkoch slamy, mali ste krásny výlet ;))
    Mám rada tieto tvoje články, lebo sú veľmi milé a aspoň uvidím ďalší krásny kút toho nášho malého Slovenska :)) Maj sa krásne♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že foťák si pekne zdriemol a konečne začal zaostrovať. Súcitím s tebou. Je to hrozné. :/ Ja bez svojho foťáka nevydržím ani deň. Predvčerom som ho zabudla u babky a veľmi mi chýbal. Snažím sa ho nosiť stále pri sebe, pretože sa mi môže naskytnúť veľa možností, keď môžem sfotiť nejaký pekný kút sveta. :)
      Ďakujem, som rada, že sa páčia. :) Ja svoje fotky neupravujem. Dávam ich sem také aké som sfotila. S upravovaním nemám totiž žiadne skúsenosti a určite by som pri tom niečo pobabrala. :D To som robila somariny. :D A z tej diaľky som na Lenku zakričala nech ma sfotí. :D Áno, mali sme krásny výlet. Nestane sa často, že by sme sa naraz všetky štyri spolu niekam vybrali.
      Som rada, že sa takéto články aspoň niekomu páčia. Neviem totiž čo mám k fotkám napísať a samé fotky bez textu tu nechcem dávať, pretože to potom vyzerá trochu odfláknuto. :/
      Ďakujem za krásny komentár :) a aj ty sa maj krásne ♥.

      Odstrániť
  2. Ach, tie problémy so zaostrovaním sú mi veľmi dobre známe a také veci ako lienky sú pre mňa iba vyhliadkou do budúcnosti, kedy možno konečne budem mať poriadny foťák.:D:) Sfotiť motýľa, to chce tiež veľa trpezlivosti a šikovnosti, keďže tak rýchlo ako priletia aj odletia, aj fotky potom tak vyzerajú, no pozerám, že Tebe sa to podarilo.:) Vážne, aj tá s lienkou podľa môjho názoru.:)
    A o kvetoch už ani nevravím, tie ja fotím najradšej. Sú naozaj prekrásne!♥ Keď som tak pozerala na tie fotky, až mi prišlo ľúto že ja nemám sestru ale brata, ktorý so mnou na takéto prechádzky chodiť nebude, no vzhľadom na tie Tatry a nespočetné návštevy kín mu teraz asi riadne krivdím, no bočím od témy.:D Ako inak ..
    Normálne si ma týmto článkom tak navnadila, že by som hneď teraz utekala do okolice pozháňať nejaké balíky a začala fotiť rad radom!:D Tak ako spomínala Mony vyššie, ten nápad z dáždnikom bol ozaj skvelý!:) Veľmi pekný výlet a už teraz sa teším na ďalší!;) Zatiaľ sa maj krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvoj mobil fotí skvelo. :) Určite zvládne aj lienku. :D A ak by mobil lienku nezvládol, tak dúfam, že foťák potom áno. :) Ďakujem. Aj tak sa mi však motýľ zdá trochu rozmazaný. Namiesto neho je zaostrená tráva. :/
      Tak ja mám jednu mladšiu sestru a dve staršie a k tomu ešte brata, ktorý je najstarší. Doma sme siedmi a niekedy sa to s ostatnými fakt nedá vydržať. Občas mi príde, že máme preplnený dom, ale máme aspoň veselo. :) Kľudne môžeš odbočovať od témy. Rada čítam. (To znelo fakt divne. Pretože ak by som rada nečítala, tak by tento blog ani neexistoval.) :D
      Ak by si sa nakoniec vybrala pofotiť balíky aj ty, dúfam, že budu v článku Kam ma nohy ponesú. Na tvoje fotky je totiž radosť sa pozerať. A ako som aj už spomínala.. tie citáty sú nádherné. Ďakujem ♥. :) Aj ty sa maj krásne. :)

      Odstrániť