nedeľa, 4. septembra 2016

Pár fotiek (z prechádzok) #4

V lete som veľmi nevychádzala z domu. A keď som z neho vystrčila päty, vzala som si so sebou foťák a fotila som všetko, čo sa dalo. Stromy, kvety, trávu a domáce zvieratka. Proste všetko, čo moje oko zbadalo. Vybrala som pár fotiek, ktoré sa mi podľa mňa podarili. Pár som aj trochu upravila, tak dúfam, že vám to nebude vadiť a že sa vám článok bude páčiť. 
"The earth has music for those who listen." - Shakespeare

"From little seeds grow mighty trees." - Mrs. DeHaan

"Every flower is a soul blossoming in nature." - Gerard De Nerval 


"Just living is not enough... one must have sunshine, freedom and a little flower." - Hans Christian Andersen
"Life is a bridge. Cross over it, but build no house on it." - Indian Proverb
"Life is like a train on rails. Can only go forward, right or left, cannot turn around."
"The grass isn't always greener on the other side." - Vince Malta 
Prejem vám krásny zvyšok nedele/posledného dňa prázdnin a dúfam, že sa vám bude v škole dariť.

16 komentárov:

  1. Veľmi podarené fotky a k tomu úžasné citáty. :) mne osobne sa asi páči najviac tá prvá. :)
    Mildo z http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Som rada, že sa ti fotky páčia. V lese som ležala na deke a popritom fotila. A tak vznikla tá prvá fotka. Je to pohľad na stromy zdola.

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné fotky. Najviac sa mi páči tá s tými koľajnicami, vždy som mala podobné zábery rada. Citát pod fotkou je tiež pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Netušila som, že sa vám tie fotky budú tak páčiť. :) Ja mám tiež veľmi rada fotky, na ktorých sú koľajnice. Snažila som sa nájsť citáty, ktoré by veci na fotkách vystihovali a pasovali k nim. :)

      Odstrániť
    2. Tak ja zbožňujem sledovať fotky, však som si kúpila aj zrkadlovku, aby som mohla robiť vlastné, ale ešte som z nich akosi na blog veľa nepublikovala. Väčšinou si len pre seba skúšam fotiť veci a kysnú mi v počítači

      Odstrániť
    3. Aj ja si rada pozerám fotky na iných blogoch alebo len tak pekné obrázky. :D Tak teraz sa vo fotkách môžeš pohrabať (aby nekysli v počítači :D) a napísať článok. Ja by som si ho rada pozrela. :)

      Odstrániť
    4. Aj by som napísala, len neviem veľmi, čo k tým fotkám povedať okrem toho, kde a kedy som ich fotila :D :D

      Odstrániť
    5. Ja keď som začínala s takýmito článkami, tiež som nevedela, čo mám k nim písať. A ani doteraz to neviem. Neboj sa, niečo ťa nakoniec napadne. A podľa mňa by aj úplne stačilo, ak by si k ním napísala, kde a kedy si ich sfotila. :D

      Odstrániť
  3. Júj, no to je krása♥♥♥ Všetky fotky sú nádherné a upravili si ich skvelo a teraz sa už so mnou nemôžeš hádať, že nie si šikovná, lebo by si ma vážne nahnevala, pretože sa v tých fotkách odráža tvoj talent (ktorý sa odráža vlastne v každom článku, i keď mi občas neveríš :D) Tie fotky sú skvelé, takže len tak ďalej, si šikulka ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj, ďakujem ♥ :). Keby si ma teraz videla, pomyslela by si si, že vyzerám ako paradajka. Taký krásny komentár... ♥ Vôbec si také krásne slova nezaslúžim. Ďakujem. Nečakala som, že sa ti to bude tak veľmi páčiť.

      Odstrániť
  4. krásne zábery. .oddýchla som si pri nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. To som rada, že si si mohla pri nich aspoň trochu oddýchnuť. :)

      Odstrániť
  5. Veľmi pekný článok!:) Príroda je veľmi vďačným objektom na fotenie a nie len to. Fotky sú krásne, pripomenula si mi moje nedávne potulky.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. ♥ :) Áno, to teda je. Som rada, že si si pri mojom článku zaspomínala. :) Tvoj článok sa mi veľmi páčil. Tie fotky... krásne. Musím sa dokopať k tomu, aby som ti napísala komentár.

      Odstrániť