pondelok, 26. decembra 2016

Knižný advent / Čo mi Ježiško priniesol pod vianočný stromček?

Štvrtý a posledný článok do projektu Knižný advent. A ja vám v ňom ukážem darčeky, ktoré mi Ježiško priniesol pod vianočný stromček. Asi som musela byť po celý rok dobrá, keďže ich pod stromčekom bolo hojne. 

Od súrodencov som dostala desiatnik, ktorý sa mi určite zíde, bublifuk s obrázkom mimoňa, fialové náušnice a obal na doklady. Od babky som dostala kalendár (milujem kalendáre).
Od brata som ešte dostala užasnú kovovú záložku Rokfortu. Doniesol mi ju dokonca až z Prahy. O to je ten darček vzácnejší.
Od tety a sesternice som dostala hnedú kabelku a dva náramky, ktorú ručne robila sesternica.

Kniha Dám ti aj slnko, ktorú som si veľmi priala, teplé modré ponožky, ktoré sa zídu v tomto zimnom období, farebné perá, modré náušnice, pyžamo, ktoré sa mi strašne páči a už teraz ho milujem, pretože nemám skoro žiadne normálne pyžamo a ešte som zabudla na kinder vajíčko, ktoré bolo skoro hneď zjedene. Ale podelila som sa. To všetko mi pod stromček zabalili moji úžasní rodičia.

Na záver chcem poďakovať všetkým (čítaj: Ježiškovi) za darčeky, pretože sú úžasné a nesmierne ma potešili

Prajem vám krásny zvyšok vianočných sviatkov prežitých v kruhu rodiny!
A čo ste si vy našli pod vianočným stromčekom?

4 komentáre:

  1. Juuuj krásne darčeky.:) Tie modré ponožky musia parádne hriať!:D
    Dám ti aj slnko je krásna kniha, ktorá -dúfam- poteší aj teba. A tá záložka, keby ju videla kamarátka, tak asi odpadne:) Krásny zvyšok sviatkov aj Tebe Julka!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja si myslím, že som dostala krásne darčeky. :) Hej, parádne hrejú! :D
      Dám ti aj slnko bolo trošku iné ako som očakávala, ale celkom sa mi páčilo.
      ♥ Aj tebe! :)

      Odstrániť
  2. Páni, tá záložka je dokonalá ^.^ Musela si vážne byť veľmi dobrá, všetko sú to nádherné darčeky :D To pyžamo sa páči aj mne a naozaj si si našla vytúžené Dám ti aj slnko...to ma veľmi teší♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hejže! Mám ju teraz na poličke z knihami a nemôžem sa na ňu vynadivat. Je úžasná (a zistila som, že bola aj drahá). Neviem, či som bola dobrá vždy, ale snažila som sa. :D Pyžamo je super len mi je v ňom trochu v noci zima, pretože je tenké. A má úžasné bodkované nohavice. :) Ja som tak nejak očakávala, že mi Jezisko prinesie Dám ti aj slnko, takže som ani nebola veľmi prekvapená.

      Odstrániť