pondelok, 19. decembra 2016

Knižný advent / Vianočno-knižné fotky

Tento článok tu mal byť už včera, tak dúfam, že ma neoskalpujete za to, že ho pridávam až teraz. A tentoraz to je tretí článok do projektu Knižný advent, ktorý mi príde veľmi vydarený a ešte nie je neskoro, aby ste sa zapojili, ak vás zaujal. A prinášam vám článok s názvom Vianočno-knižné fotky, v ktorom sa môžete zapozerať do fotiek fotených v jedno krásne slnečné popoludnie a na poslednú chvíľu...ako inak. Snáď sa vám fotky budú páčiť.










Tak čo páčili sa vám moje fotky, či nie?
Poteší ma každá kritika...

2 komentáre:

  1. Jasné, že páčili...a najmä tá, kde sa na fotke stretla séria Selekcia, Rose pod palbou, Dedička, Pomsta a Rozbřesk a zlatý snehuliačik :D
    Hádam sa aj mne podarí už konečne pridať tento článok, no ten predvianočný chaos ma úplne odrovnal...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Mony. :) ♥
      U nás bol tiež predvianočný chaos, ale vždy som sa snažila nájsť si čas na napísanie článku. Už sa teším na tvoje fotky. :)

      Odstrániť