nedeľa 11. decembra 2016

Knižný advent / Vianočný knižný TAG

Je tu tretia adventná nedeľa a s ňou aj druhý článok do projektu Knižný advent. A teraz to je Vianočný knižný TAG, ako ste už mohli zistiť z názvu. Prajem vám všetkým krásnu nedeľu, no teraz už prejdime k podstate článku.

1. Keby si bol/a v Rokforte a sú Vianoce, aký kúzelný darček by si chcel/a dostať?

Musí to byť kúzelný darček? Chcela by som si pod stromčekom nájsť pletené svetre pani Weasleyovej. Teraz by sa veľmi zišli. A ja by som nad nimi neohrnula nos, ako to spravil Ron. Ale je to v podstate kúzelný darček, pretože bol upletený pomocou kúziel. 

2. Na štedrú večeru ťa pozvú piati herci hrajúci tvoje obľúbené postavy z kníh. Ktorí piati herci by to boli?

Pri piatich slávnych hercoch by som sa príjemne necítila. Bála by som sa, že poviem niečo čo ich urazí alebo, že sa strápnim. Ale keď si už musím vybrať tak potom Matthewa Daddario, ktorý hral napríklad v seriáli Shadowhunters Aleca. Strašne cute je. ♥ Alberto Rosende  hral v seriály Shadowhunters Simona. Je veľmi sympatický a ma kopu vtipných hlášok. Pri ňom by som sa určite veľa nasmiala. Dylana O´Briena môžete poznať napríklad z filmu Labyrint: Útěk alebo zo seriálu Teen Wolf, kde hrá jednu z hlavných postáv - Stilesa. Charaktery Stiles a Simon toho majú veľa spoločného, takže by som sa pri nich nasmiala dvakrát toľko. Kto nepozná Benedicta Cumberbatcha, tak asi žije v dobe kamennej. Milujem jeho postavu Sherlocka. A aby na štedrej večeri neboli len sami chlapi, tak tu mám ešte Alexis Bledel. Máme toho veľa spoločného. Určite by som si s ňou rozumela. 

3. Predstav si, že si Santa a že nosíš darčeky. Ktorú knižnú sériu by si dal každému pod stromček?

Vybrať sériu, ktorá by sa páčila každému je ťažké. Ale myslím si že taký Harry Potter, Nástroje smrteľníkov alebo Upírska akadémia by sa mohla páčiť všetkým. Aj keď nejaká čierna ovca sa vždy nájde. :D

4. Z ktorej fiktívnej postavy by bol dokonalý vianočný škriatok?

Z Jacea Herondale by bol úžasný vianočný škriatok. Trúsil by jeden vtip za druhým. A malé deti by sa veľa nasmiali. Teda, ak by jeho vtipy pochopili.

5. Opäť sa ponorme do predstavy, že si Santa. Tvoje sane ťahá lietajúci sob. A síce sú krásne a super, za ktoré fiktívne zviera by si ich vymenila?

Keď už som ten Santa, tak to by ma museli ťahať bytosti ktoré majú nejakú úroveň a šarm. Bolo by super, keby mohli moje sane ťahať takí anjeli, pegasovia alebo víly.

6. Ktoré fiktívne postavy by si pobozkal/a pod imelom?

Magnus Bane, Jace Herondale, Alec Lightwood (Nástroje smrteľníkov), Blaine Anderson (Glee), the Flash, Dmitrij Belikov (Upírska akadémia), Maxon (Selekcia), Loki (Dedička), Miles Richter (Vymyslela som si ťa), Roger (Amy a Roger na ceste)  Prečo musia byť tí najúžasnejší muži na svete už zadaní?! :(... škoda...

Ak sa vám TAG zapáčil, tak budem rada, ak ho vyplníte aj vy a odkaz na váš blog mi nechajte v komentároch.
A aké by boli vaše odpovede na otázky?

2 komentáre:

  1. Úžasný TAG a nesmierne trefné odpovede Julka, klobúk dole.:) Vo väčšine sa zhodujeme ako tak pozerám, neviem teda k čomu by som sa vyjadrila skôr. Tak teda zaradom ...
    1.) Aj keby som mala možnosť premýšľať nad odpoveďou celý deň, nikdy by mi ani len na um nezišlo niečo tak milé, ako svetre od pani Weaslyovej.♥ To by bol úžasný darček!
    2.) DYLAN! Oooch, zlý deň som si vybrala na komentovanie tohto článku, pretože som iba nedávno dopozerala novú časť Teen Wolfu a moje psychické rozpoloženie na tom stále nie je dobre.:D♥ UFF...Každopádne, okrem Alexis Bledel - Gilmorky ma nikdy nejako extra neuchvátili, čo neznamená, že seriál je v mojich očiach hodnotený ako chabý, naopak, je fajn, aleee, sú aj iní ľudia, ktorých by som ja uprednostnila. Napríklad taká Holland Roden, Ema Watson a pod.
    3.) Prosím Ťa, nechceš mi zariadiť aspoň jednu kompletnú sériu od Ricka Riordana?♥ Bola by som neskutočne povďačná.:D MI a HP série už mám a Upírska akadémia ma momentálne neláka.
    4.) Ach Jace, starý dobrý Jace.:D Alebo jeho predok Will? Ktokoľvek z ich rodu by bol dokonalým škriatkom.:D
    5.) Hmmm, rozmýšľam a rozmýšľam ale nič iné, originálne, mi nenapadá.:(
    6.) Aby som sa teda opäť neopakovala, tak si volím napríklad takého Étienna St. Clair z knihy Anna and the French Kiss. Alebo Lazarusa či Fantóma z knihy Kráľovná Tearlingu (och, táto kniha ma ozaj dostávala do kolien :D). Thomas z Labyrintu - ako inak. A vôbec, všetci tmavovlasý, hnedooký hrdinovia nehrdinovia.:D:)

    Teda, ak mám na záver zhodnotiť svoj komentár, asi za veľa nestál, ale ešte raz by som chcela pochváliť Teba za tú originalitu a vtipnosť, ktorú si do tohto článku vložila. Spríjemnila si mi tak večer.;) Teším sa na ďalší článok z tohto projektu a zároveň prajem krásne a pohodové predvianočné obdobie.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, Veronika. :-)
      1.) Svetre pani Weaslyovej by ťa určite napadli. Ja som si pri tej otázka prehrávala darčeky, ktoré dostal Harry na Vianoce a ako prvé mi vyskočili v mysli svetre.
      2.) Aj ja som nedávno videla novú časť z Teen wolfu. Chudák Stiles a aj Lydia. :/ Seriál Gilmore girl sa mne naopak veľmi páči. Holland Roden alebo Ema Watson sú skvelé herečky. A mňa vôbec nenapadli. Pri písaní článku som lovila v pamäti nejakých hercov. A jedine tí piati mi napadli.
      3.) Rick Riordan je skvelý. ♥ :D Určite si nejaké jeho knihy prečítaj. Píše síce pre menšiu vekovú kategóriu, ale nikdy nie je na škodu prečítať si aj detské knihy a oživiť v nás dušu dieťaťa. :D
      4.) Tie ich hlášky by boli dobré na oznamká. :D
      5.) Pri tejto otázke mi tiaž nič nenapadalo. Rozmýšľala som o nejakom zvierati, ktoré by vedelo lietať. A prišla som až na draka, pegasa, anjelou a víly. Ale anjelom by sme nedali takú podradnú prácu, akou je ťahanie saní. Ich treba na vyššie poslania.
      6.) Ja som sa v odpovediach veľa krát opakovala. :D Ale to tak, keď nevieš vymyslieť originálnejšie odpovede. :D

      Jééj, Veronika, veľmi-veľmi-veľmi pekne ďakujem. ♥ Ty si mi praveže spríjemnila deň týmto komentárom. Väčšinou sa snažím iné články než tie knižné (ako napr. TAG) spraviť vtipnou formou. Ja sama som aj taká väčšinou. Rozosmievam ľudí svojimi komentármi alebo hlúposťami alebo robím hlúpu zo seba. Ale aspoň šírim úsmev a smiech (len Boh vie, že niektorým ľuďom to treba ako soľ).

      Aj ja ti prajem krásne a pokojné prežitie vianočných sviatkov v kruhu rodiny. A hlavne žiadny stres a veľa smiechu. :) ♥

      Odstrániť