piatok, 30. decembra 2016

Pár fotiek #6 / Winter photos / Photoshoot

Vonku je také krásne počasie, sneží, všade je kopa snehu a občas spoza oblakov vykukne aj slniečko. So sesternicou (jej blog si môžete pozrieť TU) sme sa včera vybrali na prechádzku a fotili sme všetku tú nádheru okolo seba a sesternica aj mňa. Ona má veľký talent na fotenie, maľovanie, kreslenie, vyrábanie vecí... proste na všetko. Blog už ma veľmi dlho, no svoje staré články si nedávno povymazávala, čo som nepochopila, keďže boli všetky nádherné. Dúfam, že vám nebude vadiť, že vám prinášam nie fotky prírody a kníh ale seba.











Táto fotka vznikla po páde do snehu. Preto sa na nej smejem ako zmyslov zbavená a som celá od snehu. 

6 komentárov:

  1. Fotografie na ktorých vyhadzuješ sneh sú prekrásne!:) Teda, aby si ma nepochopila zle, všetky sú krásne, no tie konkrétne majú čosi do seba.
    Toto úžasné počasie treba využiť, s tým súhlasím, takže sa teším na ďalšie články tohto tématu.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Veronika. ♥ :) Aj mne sa najviac páčia fotky, na ktorých vyhadzujem sneh. :D
      Mám nazbieraných pár fotiek do článku, lenže nie som s nimi veľmi spokojná, tak ešte neviem, či nejaký bude. :)

      Odstrániť
  2. Julka, ty si také milé a sympatické dievča ^.^ A súhlasím s Veronikou, tie fotky, kde vyhadzuješ sneh sú krásne (no to sú všetky♥) Sesternica je šikovná, pozdravujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, Mony, ďakujem. :) <3 Neskutočne si ma svojím komentárom potešila.

      Odstrániť
  3. Pekné fotky, vyzeráš na nich veľmi milo a úprimne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) <3 Som rada, že sa fotky páčia.

      Odstrániť