utorok 6. decembra 2016

Vydajte sa na roadtrip spolu s Amy a Rogerom! / Amy a Roger na cestě - Morgan Matsonová

Obsah
Amy se na léto dvakrát netěší. Její máma se rozhodla přestěhovat na druhý konec země a Amy má teď za úkol dovézt její auto z Kalifornie do Connecticutu. Problém je, že od té doby, co její otec zemřel při autonehodě, se Amy není schopná posadit za volant. Děsí ji to. A v tu chvíli přichází na scénu Roger, prý starý přítel rodiny (jak tvrdí Amyina matka), který má také v plánu road trip přes půlku Států. Nejkratší možná trasa je naplánovaná, tak stačí vyrazit… Proč to ale nevzít zábavnější cestou? Udělat si pár zajížděk rodičům natruc a poznat Ameriku? Pomůže to oběma, aby se vyrovnali sami se sebou a zacelili bolavé rány?
Trochu šílená jízda Amerikou + špetka romantiky = báječné čtení nejen na léto! Navíc s přidanou hodnotou spousty obrazového materiálu a playlistů připravených přímo pro vaše uši, aby se vám lépe četlo!

Amy a Roger na ceste patrí ku knihám, ktoré čítate v určitom období. A konkrétne z tejto knihy máte najväčší pôžitok v lete. Aj keď ja osobne zastávam názor, že dobré knihy sa môžu čítať v rôznych ročných obdobiach, tak po tejto oddychovke by som určite v zime nesiahla. Je to totiž rozprávanie, ktoré si živo viete predstaviť iba v lete. Ale na oteplenie zimných večerov by táto kniha bola určite tiež dobrá.

Kniha Amy a Roger na ceste je vo vnútri krásne graficky spracovaná. Nachádza sa v nej kopa nádherných ilustrácií. Niekto sa s ňou veľmi detailne pohral a finálny výsledok vyráža dych. Častokrát som sa pri nich zastavovala a obdivovala som ich. Okrem ilustrácií boli v knihe fotky, ktoré sfotila na svojich cestách autorka osobne. Len ma trochu mrzelo, že boli čierno-biele. Farebné by pôsobili realistickejšie.

Obdivujem na autorke to, že si trasu, po ktorej sa vydali Amy a Roger prešla osobne. Dokonca až dvakrát. Je úžasné, čo spravila kvôli svojej knihe. Dala si s ňou veľa práce. Klobúk dole.

Občas sa kniha niesla v takom pokojnom duchu, akoby spievala uspávanku. Vtedy som mala chuť prestať s čítaním a zaliesť pod periny. Čítanie ma vyčerpávalo a niekedy bola kniha dokonca až nudná. Vlastne polovičku knihy nerobia nič iné, len sedia v aute. Uvítala som preto kapitoly, ktoré boli mostami do minulosti a ukazovali nám, čo sa stalo pred tým osudným dňom. Ale po pár prvých kapitolách sa to badateľne zlepšilo.

Hodnotenie

/5

82%

Zdroj 2. a 3. obrázka: www.weheartit.com

2 komentáre:

  1. Jéj, spomienka na leto...to sa v týchto chladných dňoch vážne hodí :D Ako som ti písala, naozaj som nevedela, že kniha v sebe ukrýva aj fotky...a zistenie, že si autorka prešla celou touto cestou osobne ma totálne prekvapilo...aspoň sa vedela väčšmi stotožniť s príbehom. Ale aj tak po knihe nemám chuť siahnuť a aj som si myslela, že sa tam vyskytne nuda :D No recenzia je pekná a najmä úvodná fotka♥, podarila sa ti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú recenziu mám v konceptoch už od augusta, to preto tá fotka. :D Keď si pomyslím ako je leto ďaleko, tak sa mi chce plakať a smiať zároveň. S grafickým spracovaním knihy sa vydavateľ knihy musel fakt pohrať. Ale výsledok ich práce sa vyplatil. :) Ďakujem. ♥ Takéto krásne slová dokážu vždy potešiť. :)

      Odstrániť