štvrtok, 26. januára 2017

Zrekapitulovanie môjho knižného roka 2016

Rok 2016 nás pred "pár" dňami opustil a na javisku sa ukázal nový rok. To si zaslúži nejakú tú oslavu! A tak vám prinášam zhrnutie predchádzajúceho roka v knihách. V roku 2016 sa mi dostalo do rúk celkom 75 kníh. 72 z nich som prečítala od začiatku až po koniec a 3 knihy som nedočítala. Niektoré boli lepšie, iné zase horšie. Spolu som prečítala 23 137 strán. Jedna kniha mala priemerne 321 strán. Vybrala som 10+ kníh, ktoré som prečítala a ktoré boli pre mňa najlepšie. Tak sa na ne poďme pozrieť... Ale ešte predtým vás chcem upozorniť, že nie sú zoradené podľa obľúbenosti. Všetky sa mi páčili a aby sa jedna z kníh náhodou neurazila, tak som ich zoradila podľa toho, ako som ich čítala.

1. Trón zo skla - Sarah J Maas
2. Pod hladinou - Dani Pettreyová
3. Jiskra v popelu - Sabaa Tahirová

4. Vymyslela som si ťa - Francesca Zappia
5. Šťastná sedmička - Holly Goldbergová Sloanová
6. Harry Potter and cursed child - J. K. Rowlingová, John Tiffany, Jack Thorne

7. Strážkyňa príbehov - Lisa Wingateová
8. V znamení ametystu - Lyn von Nightlight (Majka Danihelová)
9. Magnus Bane: Zápisky Veľkobosoráka - Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson

10. Červená kráľovná - Victoria Aveyard
Rose pod palbou - Elizabeth Weinová

V roku 2016 oslávil blog Read with me svoje prvé narodeniny. Na blog som napísala 61 článkov. Z toho je: 8 článkov Zhrnutie mesiacov, 20 recenzií na knihy, 4 recenzie na audioknihy, 3 články o seriáloch, zapojila som sa do projektu 10 knižných dní (z ktorého som však napísala len tri články, pretože som bola lenivá, ale nebojte sa, ja to niekdy dokončím), v decembri som sa zapojila do projektu Knižný advent, založila som dve nové rubriky: Pár fotiek a Čo aktuálne čítam?, pridala som tri články, v ktorých ste si mohli pozrieť, aké kúty Slovenska som navštívila a vyplnila som tri zaujímave tagy. Vás, moji čitatelia je tu už 28. Chcem sa ešte poďakovať všetkým za krásne komentáre, ktoré mi zanechávate pod článkami, pretože ma vedia nakopnúť k napísaniu ďalších článkov a často ma aj rozveselia. Ďakujem za vašu podporu. ♥ 

4 komentáre:

  1. Tak na Šťastnej sedmičke a Vymyslela som si ťa sa zhodneme. Tieto knihy sa mi vážne páčili a získali si ma♥ Séria Aljašská odvaha je na tom podobne, no prvý diel bol pre mňa asi najslabší, no zas na druhej strane to neznamená, že sa mi nepáčil :D
    Ach, tá Strážkyňa príbehov musela byť vážne dobrá, keď je tvojom zozname naj kníh...takže budem musieť po nej niekedy siahnuť, knižnica to vždy istí :D A tak je to aj pri Červenej kráľovnej...tiež ju tam majú, takže už len čakám, kedy bude dostupná :)
    Dosiahla si za minulý rok krásne čísla ^.^ Gratulujem ti k nim a prajem ti veľa úspechov v tomto novom, nech sa ti darí a teším sa na všetky tvoje nové články♥♥♥ Maj sa krásne ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šťastná sedmička a Vymyslela som si ťa boli úžasné knihy. :) Pri tej Aljašskej odvahe sa nezhodneme asi nikdy. Pre mňa bol prvý diel najlepší (štvrtý najslabší). Už sa teším na tvoju reenziu na tieto štyri knihy.
      Strážkyňu príbehov si určite prečítaj. Je minimálne taká dobrá ako knihy spomínané vyššie. A Červená kráľovná tiež. Ešte dobre, že máme tie knižnice. :D
      ^.^ Aj ja ti prajem v novom roku veľa úspechov. Ďakujem ♥♥♥. :) Aj ty sa maj krásne. ;)

      Odstrániť
  2. Jeeeej, dostala som sa do tvojho top 10 zoznamu :D To som veľmi rada a ďakujeeeem.
    Taktiež gratulujem k toľkým prečítaním knihám, ja som ich mala za minul rok o niečo menej, akosi som kvôli škole nestíhala. Ale hádam to tento rok napraví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemusíš ďakovať, tvoja kniha si to zaslúžila. :)
      Ďakujem. Nie je ich síce toľko, koľko som predpokladala, že bude, ale aj 75 je pekné číslo. Aj mne škola kazila čítacia plány, takže ťa chápem. ;)

      Odstrániť