streda, 15. februára 2017

Filmové tipy #2 / Trolovia, Pasažieri, Doctor Strange

Rozprávku Trolls som zaregistrovala už pre nejakou dobou. No nijako ma nelákalo pozrieť si ju. Teda až kým som sa nedozvedela, že hlavné postavy majú hlasy Justina Timberlakea a Anny Kendrick. Ešte v ten deň som si rozprávku zapla. Je to veľmi milá a pekná rozprávka, aj napriek tomu, že vykradla nejaké iné (napríklad takú popolušku) a že je dej predvídateľný. Aj keď viete, ako to dopadne, aj tak sa vám musí páčiť. Ak máte doma mladšieho súrodenca, pustite mu túto rozprávku alebo si ju pozrite aj samy. Verím, že by sa vám mohla páčiť. Neuškodí občas vypnúť od toho uponáhľaného sveta pri jednoducho-krásnej rozprávke.
Poznáte knihu Pasažierka, ktorú myslím tento rok vydalo vydavateľstvo motýľ u nás na Slovensku? Aj vy ste si mysleli, že film Passengers je natočený podľa tejto knihy? Nie? Dobre, tak potom som hlúpa len ja. :D Lawrence je tak trochu mojou obľúbenou herečkou (nie, nie, vôbec to nie je tým, že hrala Katniss v Hunger games :D) a Pratta mám tiež celkom rada (hral aj vo filmoch Strážcovia galaxie a Jurský park... určite si pozrite aj tieto dva filmy, pretože sú úžasné). Spolu tvoria celkom pekný pár a musím povedať, že Jennifer tie blond vlasy seknú. Zápletka filmu je predvídateľná už pri pozretí prvých pár minút z filmu, no mne v poslednej dobe nevadí, ak viem predvídať dej (k čomu čiastočne prispievajú aj trailery) a mnohé veci vo filme ma dokážu aj prekvapiť, takže predvídateľný dej viem odpúšťať. Trochu som sa obávala, že film by mohol zle skončiť, ale tvorcovia filmu to zvládli skvelo. Odporúčam všetkým, ale hlavne sci-fi milovníkom.
Marvelovky veľmi nemusím, pretože som z nich zmätená, keďže všetky sú svojím spôsobom pospájaná a keďže ja som videla len pár marveloviek (teda presnejšie skoro žiadne) mám z toho riadny bordel v hlave. Doctor Strange je však niečím výnimočný. Svojou arogantnosťou a ostrým jazykom určite nie, pretože o takýchto hlavných hrdinov môžme zakopnúť za každým rohom. Postupne môžme sledovať jeho vývoj od namysleného boháča po najväčšieho hrdinu. Jeho zmýšľanie, jeho správanie sa neuveriteľne zmenilo. A ten jeho plášť je super. :D Počas celého filmu sa vždy niečo deje. Myslím, že preto ma aj ten koniec sklamal. Teda mala by som skôr povedať nekoniec, keďže sa chystá dvojka, o čom nám môže našepkať aj nápis za titulkami Doctor Strange will return. Ale späť k tomu konci... To čo malo byť?! Kde bola tá akcia, to napätie, ktoré bolo počas celého filmu? Hádam, že sa vyparilo, keďže koniec bol taký nemastný-neslaný. Ale dúfam, že som vás neodlákala od pozretia filmu. Pretože to čo bolo predtým dokázalo úplne zakryť, čo bolo/skôrpovedané nebolo potom. 

Videli ste niektoré zo spomínaných filmov? Čo na ne hovoríte?
A ak nie, nalákala som vás na to, aby ste si ich pozreli? 

2 komentáre:

  1. Trolov som zaznamenal aj ja, no prišli mi strašne gýčový :D No možno, ak budem chcieť vypnúť pri niečom nenáročnom, možno im dám šancu ;) Avšak dala som ju aj filmu Angry birds vo filme, no bola to katastrofa -_- Spočiatku fajn, aj som sa zasmiala, no potom sa to zmenilo v hrôzu a už som pri pozeraní len trpela. Preto sa trocha tých Trolov bojím :D Avšak, ak ti môžem dať tip, tak skvelým oddychovým filmom, teda rozprávkou, sú Chrobáčikovia. Tento film som stále obchádzala, no raz som nemala chuť si nič pozrieť, čo sa týkalo romantiky, histórie a tak, a zaujalo ma, že má tak veľa percent. Zo zvedavosti som ho kukla a keďže je to nemý film a všetko dotvárajú zvuky chrobáčikov, hudba a nádherné scenérie prírody, tak si ma film úplne získal a jeho dej bol taktiež nádherný. Bolo to strašne zlaté♥ A aj miestami vtipné :D
    Na Pasažierov sa chystám. Veľmi sa teším aj z toho dôvodu, že sú tam taktiež moji dvaja obľúbení herci ^.^ No, som zvedavá, čo na film poviem :D
    Á, Doctora Stranga si chcem taktiež pozrieť. Naň sa nesmierne teším, trailer bol skvelý a...jednoducho v tento film verím. Ale som zvedavá, prečo ťa ten koniec iritoval. To aby som kukla čím skôr :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trolovia sú možno trochu gýčový, no mne sa páčili. Určite si to pusť. :) Angry birds ma nikdy nelákalo si pozrieť a teraz sa tomu budem oblúkom vyhýbať. Keď som ako mala pozerala rozprávky na barrandove, tak tam chodil seriál, ktorý je veľmi podobný Chrobáčikom. Ja hmyz veľmi v láske nemám (hlavne pavúky), no pozriem si to a uvidím, či sa mi to bude páčiť. Potom napíš, ako sa ti Pasažieri a Doctor Strange páčili, pretože som zvedavá. :)

      Odstrániť