nedeľa, 5. februára 2017

Zhrnutie januára

Prečítané knihy

Mojou prvou knihou prečítanou v roku 2017 bola Zašepkaj jej meno od Temery Alexanderovej. Vydavateľstvo i527.net vydáva kvalitné historické romány, a preto ma ani veľmi neprekvapilo, že sa mi páčil aj tento. Ďalej som si dala re-reading Hobita od J.R.R. Tolkiena. Prvýkrát, keď som to čítala, tak sa mi to absolútne nepáčilo, nudila som sa pri tom a dala som knihe len dve hviezdičky. Teraz sa kniha stala mojou srdcovkou. Anna zo zeleného domu od Lucy Maud Montgomeryovej bola tiež re-reading. Ja tu knihu milujem. Anna je mojou spriaznenou dušou a Gil je mojou láskou ♥. Kniha mala len jednu chybu, a to Annino správanie ku Gilbertovi. 

Pribudlo mi...

V januári mi pribudla jedna kniha - Maliarova dcéra od Julie Klassenovej. Ďalšia kniha od vydavateľstva i527.net. :D Vyhrala som ju v súťaži na Alynom blogu Ostrov stratených príbehov. Od Julie Klassenov som už čítal jednu knihu - Učiteľovu dcéru, ktorá sa mi veľmi páčila, a preto by som si chcela od tejto autorky prečítať viac kníh. 

Aká bola vaša prvá kniha prečítaná v roku 2017?
Aké knihy ste v januári prečítali a aké knihy vám pribudli?

6 komentárov:

  1. Tie dve historické romance vyzerajú celkom dobre. Mohli by sa páčiť mamine. :D Možno jej ich niekedy kúpim. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak má mamina rada práve takýto typ kníh, tak myslím, že by to bol skvelý darček. :) Hlavne dnes k medzinárodnému dňu darovania knihy. :D

      Odstrániť
  2. Na Zašepkaj je meno sa chystám aj ja ^.^ Joj, a Anna, to je srdcovka na celý život. A gratulujem k výhre♥ Tak som sa potešila, keď som vo vyhodnotení zbadala tvoje meno ;) Prajem ti príjemné čítanie a viem, že Julie nesklame...aj ja ju mám rada♥
    A k otázkam. Nuž, mne sa podarilo za január prečítať len dve knihy, no za to veľmi výnimočné a prekrásne. Už teraz sa neviem dočkať, kedy na ne uverejním recenzie :) Boli to rozprávky od Georga MacDonalda, Princezná a goblin a druhá Princezná a Curdie. Prvú som si požičala z knižnice, druhá mi prišla na recenziu a som z nich vážne nadšená...veď rozprávky nie sú len pre deti, čoho dôkazom sú aj tieto dve klasiky♥ A získali si aj moju maminu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedavá, čo na Zašepkaj jej meno povieš. Ale som si istá, že sa ti bude páčiť. ;) Pri Anne to ani inak nejde. :D Juj, ďakujem. ♥ Aj ja som sa potešila, keď som tam zbadala svoje meno. :D Sa na to v blízkej dobe chystám, tak snáď nesklame.
      O spomínaných dvoch knihách som čítala v tvojom článku Mesiac za nami a musím povedať, že ma zaujali. A ja sa neviem dočkať, kedy si tvoju recenziu prečítam. ;) A keď tu spomínaš svoju maminu, tak mi napadlo... ani som sa ťa nespýtala, ako sa jej páčilo/nepáčilo Panstvo Edenbrooke. Páčilo?

      Odstrániť
    2. Páčilo a veľmi♥ :D Taká bola z knihy nadšená a naozaj sme sa jej trafili do vkusu (hneď mi ju aj odporučila :D). Keď to tak vezmem, máme ho vlastne podobný a na knihu sa chystám i ja ;) Takže ešte raz vďaka za tip ^.^

      Odstrániť
    3. Som rada, že sa mamine páčila. :) Tak teraz dúfam, že sa bude páčiť aj tebe. ;) Nemáš za čo ďakovať.. rada pomôžem aj nabudúce. ;)

      Odstrániť