streda, 17. mája 2017

Menšie neknižné zhrnutie posledných týždňov

Už niekedy od januára plánujem, že napíšem článok o nejakých udalostiach a výletoch, ktorých som sa zúčastnila a pozrite sa do kalendára, čo je dnes za mesiac. Máj. Čiastočne za to môže škola, čiastočne aj moja lenivosť. Mohli ste si všimnúť, že v poslednom čase som na blog nepridávala veľa článkov. No pár som ich už vydala a verím, že ďalšie ešte pribudnú. Budem sa snažiť. ;) 

************************************************************************************************
Začiatkom januára som sa zúčastnila lyžiarskeho výcviku na lyžiarskom stredisku v Nálepkove. A poviem vám, že ak som to zvládla ja, tak to zvládnete všetci. :D Ešte než sme tam šli, tak mi každí hovoril Nezabi sa ... Buď opatrná.... Neže si zlomíš nohu... A ja som to prežila. Chápete to? JA! Najväčší antitalent. A bolo tam vážne super. Normálne mi bolo až ľúto, že som musela odísť. A zažila som tam kopec zábavy. Ak ste na lyžiarskom výcviku ešte neboli, tak neváhajte. Určite si to užijete. 

Z Nálepkova sme si jeden deň spravili výlet do Spišskej Novej Vsi, kde to bolo úžasné. Vyškrabali sme sa aj na jednu vežu, ktorá bola dosť podobná veži, ktorú je súčasťou Domu sv. Alžbety v Košiciach. A z veže bol aj krásny pohľad na Tatry. 

************************************************************************************************

Marci sme boli zo školy v Divadle Jonáša Záborského v Prešove na predstavení Charleyho teta. Bolo to veľmi vtipné predstavenie a neľutujem, že som šla. Ak by sa vám niekedy naskytla príležitosť pozrieť si toto predstavenie, chodte do toho prosím. Verím, že sa na ňom zasmejete toľko ako ja.

************************************************************************************************
V apríli oslavovali babka s dedkom v Topoľčanoch sedemdesiatku. Preto sme sadli do vlaku a vybrali sme sa všetci na západ. Musím povedať, že tento krátky výlet (musel byť krátky, pretože my - deti sme museli ísť do školy) sa mi veľmi páčil a ja som sa nerada vracala domov. Každí máme viac domovov a musím povedať, že Topoľčany sú jedným z mojich domovov.
V Topoľčanoch majú kníhkupectvo, ktoré sa nazýva Kniha (jeho internetovú stránku si môžete pozrieť TU). Kníhkupectvo vyzerá zvonku takto nádherne. Ako dve knihy stojace pri seba a jedna je otočená spredu a druha zozadu. No nie je to úžasné?
A ešte tam majú veľa Kevinov. ♥.♥
************************************************************************************************
19. marca som sa so sestrou a s dvomi kamarátkami vybrala do kina na film, o ktorom ste už isto všetci počuli - na Krásku a zviera. Vidieť tento film v kine bol úžasný a nezabudnuteľný zážitok (a teraz si hovorím, ako dobre som sa rozhodla, keďže na internet to ešte stále nepridali..:/.. čo ma neskutočne frustruje..). Keby som mohla, tak na to do kina pôjdem ešte raz. 


Pred kinom sme ešte šli do cukrárne a ja som si dala to, čo väčšinou - Karamelový zákusok. 
Toto je náš nádherný Humenský kaštieľ. 
************************************************************************************************
4 mája som bola s kamarátmi na súťaží Civilná ochrana. A poviem vám, že to bola fuška, keďže to je súťaž spolovice založená na behu a ja nie som športovo založený typ. Porotcovia zo mňa aj mali šou. Nevládala som behať (čas bol dôležitý), a preto ma kamarátka ťahala za rukáv, aby som so svojou skupinkou udržala tempo. Vyzeralo to komicky, keďže je dvakrát ľahšia a o dosť menšia ako ja. :D Nakoniec sme skončili štvrtí z jedenástich. To je celkom dobre. A získali sme aj krásne ceny. Sadu pentelka+pero, tričko a šiltovku so znakom CO. Bála som sa, no nakoniec všetko dopadlo dobre. 
Hneď deň potom som bola na ďalšej súťaži. Na červenom kríži. A ako vám už môže moja fotka našepkať, skončili sme prví. Nezaobišlo sa to bez hnevu a hádok (hlavne ostatní z mojej skupinky, čo sme spolu boli na súťaži hovorili, že som všetko pokazila... a pritom nechali, nech všetko spravím ja a vôbec mi nepomohli...) Dokopy bolo okolo osem skupín a my sme skončili prví, čo sme absolútne nepochopili. Mysleli sme si, že budeme poslední, keďže sme pokazili, čo sa dalo (teda, prepáčte.. ja som pokazila, čo sa dalo, keďže väčšinu vecí som robila ja... a to sme mali byť skupinka :/ ). Neviete si predstaviť tú radosť, keď sme sa dozvedeli, že sme prví. 
************************************************************************************************
Okrem CO a červeného kríža som sa zúčastnila ešte okresného kola chemickej olympiády, kde som skončila druhá. Z okresného kola som potom išla so svojimi dvoma spolužiakmi na krajské kolo, ktoré sa konalo v Prešove. Tam som skončila tretia. Celý rok učenia sa vyplatil (pretože hrdosť v ockových očiach za to určite stála).
************************************************************************************************

Aké boli vaše posledné týždne?
Boli ste v poslednej dobe na výletoch?
Navštívili ste zaujímavé kúty Slovenska?
Zúčastnili ste sa nejakých súťaží?

1 komentár:

  1. Toto je taký pekný a milý článok♥^.^♥ Normálne som sa tešila, čo ma čaká v každom popise, pretože sa to čítalo skvelo a celý príspevok na mňa pôsobí s úžasnou pozitívnou energiou a aj si ma pobavila :D
    Veľká gratulácia ku všetkým umiestneniam♥♥♥ To je krásne, si veľmi šikovná! A ja ti to hovorím stále :D Inak to kníhkupectvo vyzerá fakt super a je to veľmi originálne. Už som si neraz od nich objednávala knihy, no kvôli vysokému poštovnému sa mi to už ani neoplatí :/
    Na Krásku a zviera stále čakám a nie a nie sa dočkať -_- Už som našla kinorip, ale radšej si počkám na peknú kvalitu ^.^
    Mala si pekné zážitky, ja žiadne...alebo si skrátka už nič nepamätám :D Teším sa na nové články, dúfam, že ich už začne pribúdať, veď za chvíľu máte prázdniny! ^.^

    OdpovedaťOdstrániť