utorok, 4. júla 2017

Zhrnutie apríla a mája

Prečítané knihy za apríl
Pokračovala som vo svojom re-readingu série Anna zo zeleného domu a tentoraz som sa pustila do tretieho dielu série - Anna v Redmonde. Je to Anna... čo viac k tejto knihe dodať. Proste celoživotná láska. Potom som pokračovala v ďalšom re-readingu série Nástroje smrteľníkov dielom Mesto stratených duší. Minulé mesiace bolo dosť veľké haló okolo seriálu 13 reasons why. Seriál som videla a bola som veľmi zvedavá na knihu. Čítala som ju zarovno so seriálom a musím povedať, že seriál sa mi zdal lepší. Mal viac rozvinutú dejovú líniu a aj charaktery hlavných postáv. Kečupové oblaky boli knihou, ktorú som prečítala za deň. Mnoho kníh je v tejto dobe napísaných formou listou, no Kečupové oblaky si aj tak zachovali istú originalitu. Je to tenučká knižôčka, ktorú budete mať prečítanú za chvíľku a v tomto letnom horúcom období je to ako oddychovka pre nenáročných knihomoľov ako robená.

Prečítané knihy za máj
Mám taký pocit, že v poslednom čase si dávam iba samé re-readingy. Železná skúška bola ďalším re-readingom, pretože som si chcela prečítať ďalšiu knihu zo série - Medenú rukavicu. Neviem ako vy, ale ja v tom toho Harryho vidím. Nesťažujem sa, pretože ja HP milujem. Ku knihe Delírium som sa dostala vďaka seriálu Delírium (ktorý má, bohužiaľ, len jednu časť). Ja som asi fakt divná, pretože seriál sa mi páčil viac ako kniha (hrali tam krásny herci :D). Ale rada si prečítam druhý diel, pretože z konca Delíria som bola šokovaná a chcela by som vedieť, čo sa stane ďalej. Zrodená z ohňa je tretím dielom zo série Trón zo skla. Musím povedať, že táto séria je každým dielom lepšia a lepšia, ale aj viac zamotanejšia. Jeden diel prinesie príliš veľa informácií, takže neodporúčam medzi nimi robiť príliš veľké prestávky, pretože potom sa v tom stratíte. E-knihu Illuminae som dostala od internetového kníhkupectva ereading. Grafické spracovanie knihy je úžasné, postavy sú celkom vyspelé a zvraty sú viac ako šokujúce. Budete to mať prečítané vážne za chvíľku a garantujem vám, že si čítanie užijete. 
Pribudlo mi...
Koncom apríla som mala birmovku a k tejto príležitosti som dostala od sestry knihu - Kečupové oblaky. O knihe som viac písala v recenzii, takže ak si ju chcete prečítať, tak kliknite TU.
Spravila som sama sebe radosť a kúpila som si v kamennom kníhkupectve Čas na ticho tretie pokračovanie knihy Pád - Vytržení. Neviem sa dočkať, kedy sa do tejto knihy pustím, no najprv si budem ešte musieť prečítať druhý diel, keďže si veľmi nepamätám o čom bol. 
V máji som začala novú spoluprácu, a to s internetovým kníhkupectvom e-kníh, ktoré sa volá Ereading.cz. A prvou knihou, ktorú som mala možnosť zrecenzovať bolo Illuminae, ktoré som si už strašne dlho chcela prečítať. Recenziu si môžete prečítať TU.

Aké knihy ste počas apríla a mája prečítali vy?
A ktoré knihy vám pribudli do knihovníčky? 

4 komentáre:

  1. Skvelé zhrnutie!♥^.^♥ Na 13 reasons why sa chystám i ja, len by som chcela asi najprv knihu, no som švorc, takže musí počkať :D A zas si prečítala mnoho kníh, krásnych kníh :))
    Veľká gratulácie k novej spolupráce! A musím povedať, že fotka na Vytržení sa mi veľmi páči!♥♥♥
    Čo sa mňa týka, tak ja naozaj neviem, čo mi pribudlo :D Je toho veľa, veď som už štyri mesiace nespravila súhrn (musím napraviť!), a to ma štve...skrátka, mne tie moje mesačné zhrnutia pomáhajú, je to ako denníček :D Joj, len ja som ták lenivý človek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Mony. ♥ :) Tak dúfam, že sa ti 13 reasons why bude páčiť a že nesklame.
      Ďakujem. :) Som rada, že túto spoluprácu (rovnako ako za každú). Je to v tom výhodné, že nemusím čakať týždeň, kým mi kniha dôjde domov, ale mám ju rovno v mobile. :D A mne eknihy nevadí čítať, takže to je potom super. Vážne sa ti páči ta fotka? Strašne rýchlo som ju sfotila, pretože som už konečne chcela dopísať článok a už len fotky mi chýbali. Prekvapilo ma, že sa ti páči.
      Ja si nepíšem knihy, ktoré mi pribudli. Preto sa snažím robiť Zhrnutia po dvoch mesiacoch, aby som na to nezabudla. Tiež je pre mňa blog tak trochu ako denník. :D A vážne napíš ten súhrn. Veľmi rada si ho prečítam. ;)

      Odstrániť
  2. Tak v prvom rade obrovská gratulácia k spolupráci Julka!♥ Veľmi sa s tebou teším. Hneď prvá kniha je niečo, po čom pokukujem už veľmi dlho a už teraz je mi jasné, že príde deň, kedy proste neodolám! Vyzerá neskutočne úžasne a z každej strany na ňu počujem iba samú chválu.:) Snáď práve to napokon nebude predzvesťou môjho sklamania.
    Čo sa týka re-readingu, myslím, že by nebolo na škodu, keby som si v súvislosti s niektorými knihami dala druhé kolo aj ja, ako napríklad vyššie spomínané Nástroje smrteľníkov. No popri tom množstve kníh, ktoré ma čaká a ktoré som nevidela ešte ani po prvý krát je to nesplniteľný plán.:D Ach, ale obdivujem ťa za to obrovské množstvo kníh, ktoré sa ti podarilo prečítať, ja som rada, ak stihnem vôbec jednu knihu za mesiac, snáď sa mi to teraz cez prázdniny podarí napraviť.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Veronika.♥ :) Tou prvou knihou myslíš Kečupové oblaky? Neodolanie odporúčam. :D Pre mňa to bola skvelá kniha. Áno, vyzerá úžasne. Aj jej vnútorné spracovanie je veľmi pekné. Ma len 288 strán, takže to budeš mať aj rýchlo prečítané. Čo som pozerala na GR, tak aj tam má celkom dobre hodnotenie. Joj, neboj, nemyslím si, že by ťa sklamala. ;)
      Ja som si re-reading Nástrojov smrteľníkov dala už asi trikrát. Teraz to už nechcem ani vidieť. :D Ale ešte predtým si musím prečítať šiesty diel. Videla som tvoj nový článok - Unboxing. Máš toho fakt veľa na čítanie. Ale máš pred sebou prázdniny, takže verím, že to zvládneš. ;)

      Odstrániť